Dit is vreselijk!!! Katje vermoord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ellebelletje

Dit is vreselijk!!! Katje vermoord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-05 20:48

Bahbahbah wat ik nu toch weer heb gezien/gelezen...

Ik lees altijd het nieuws op FOK.nl , nu las ik net een stukje over dat weblogs een kattenkiller hebben ontmaskerd...Dus ik ben eens gaan lezen en heb de beelden gezien...mijn maag keerde drie keer om en heb hem snel weggeklikt.

Ik wordt hier zo misselijk van...wat intens vreselijk dat dit gebeurt...

Even een korte beschrijving van wat er te zien is....(mensen met een zwakke maag niet lezen )

een klein katje wordt in de ronde geslingert door een zieke gestoorde vent en wordt vervolgens op een tafel gelegd, hij wordt onthoofd door een bot mes en ligt op de tafel pijn te lijden

Ik zou zooo graag die vent eens in mijn handen willen krijgen..Wat zijn er zieke lui op deze wereld
Ik moest mijn verhaal even kwijt hoor, was benieuwd of een van jullie misschien hier ook iets meer over hebben gehoort.
Nieuws en beelden zijn dus te vinden op fok..(al zou ik adviseren die beelden niet te bekijken)

Sorry als dit berichtje verkeerd staat, wist niet goed waar hij nou hoorde...

groetjes een geshockeerde ellen

KisSs_Girl

Re: Dit is vreselijk!!! Katje vermoord

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 20:55

jezus zeg
wat een trieste mensen!!
echt,dan ben je te ziek gewoon!!
kan hier zo boos om worden

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 20:56

wat een vuile vieze goorlap!!
hebben ze die kerel al opgepakt of niet?
zou wel ff 5 minuten met hem alleen willen zijn zal ik er bij hem ff wat afhakken.

Ellebelletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-05 21:03

Dankzij die weblogs zijn ze er wel achter gekomen wie het is, de naam adres en gegevens van die klootzak zijn doorgegeven aan de politie...die nemen het gelukkig hoog op...(die vent beweerde dus ook dat hij het beestje met geen een vinger heeft aangeraakt!!

Maar ik hoop van harte dat ze deze smerige *** een toepasselijke straf geven (al zal dat wel weer meevallen... )

Ik moet nog steeds denken aan die beelden...zal vanavond wel slecht slapen...wat zijn er vreselijke monsters op deze wereld

Ellebelletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-05 21:05

Hier nog even het artikeltje....

De weblogs GeenStijl, VKmag en de gruwelsite Ogrish.com hebben met behulp van bezoekers waarschijnlijk de maker van een kattenmoordfilmpje ontmaskerd. Ook degene die het fimpje op internet zette is getraceerd. Beiden zijn woonachtig in België.

Op het filmpje is onder meer te zien dat een jong katje door een man wordt rondgeslingerd. Vervolgens probeert hij het inmiddels duizelige katje te onthoofden met een mes dat niet al te scherp is. Na drie keer hakken en snijden bloedt het jonge poesje al stuiptrekkend dood. Daarna zie je een ouder kat (wellicht de moederkat?) aan het dode bebloede beestje likken.

Ogrish.com, die de misselijkmakende beelden op haar website zette, bood 1.000 dollar als iemand de dader kon traceren. VKmag vroeg haar bezoekers ook om gegevens, en weblog GeenStijl beloofde 1.000 euro voor informatie die leidt tot de veroordeling van de dader(s).

Inmiddels heeft Ogrish.com foto's van de vermoedelijke kattenmoordenaar in handen gekregen en op haar website gezet. Ook vKmag en GeenStijl bezoekers traceerden de maker en degene die het filmpje on-line zette. Het blijkt te gaan om Belgen. De kattenmoordenaar is ene Chef, naar de foto's te oordelen van Aziatische komaf. Degene die het fimpje het web opgooide luistert naar de voornaam Glenn en komt uit Aalst. Deze laatste heeft inmiddels laten weten zich onschuldig te achten want hij ''heeft het poesje met geen vinger aangeraakt''. Hij zegt juist hulp te hebben aangeboden het beestje met behulp van een luchtdrukgeweer uit zijn lijden te verlossen.

Inmiddels zijn namen, adressen, geboortedata, telefoonnummers en wat al niet meer doorgegeven aan de Belgische politie. Een woordvoerder laat weten de zaak uiterst serieus te nemen.

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 21:06

Loopt al topic over...
En daar hebben we besloten dan we een tripja naar belgie willen maken...Beetje zeggen dat beesje ziek was en dat hij het uit z'n lijden wou verlossen...Tja hij is ook ziek, en niet zo'n beetje ook niet, zullen we hem ook even uit zijn lijden verlossen???

manuUutj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 21:08

wat een banketstaaf!!!!
my kat is vorige maand overreden en overleden..en ik zweer het je als het bleek dat iemand hem expres aan gereden heb of op zo'n manier gedood had had ik hem is ff doodgemaakt !!!dierenbrute !!
(nou weet ik dat die vrouw er alles aan heb gedaan om hem in leven te houden...was toevallig de tante van een goede vriendin van me :Szo zie je maar het leven is klein!
liefs manuela

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 21:47

En dan het gore lef hebben om te ontkennen!
Hoe durft hij, wat een zieke geesten lopen er toch rond op de wereld!
Hetzelfde met hem doen, maar hem dan nog meer pijn laten lijden.
Ballen eraf hakken, alle vingers en tenen er een voor een afhakken, voetje eraf, handje, nog een voetje en handje, beentje erbij, oh wacht, voordat hij dood is ook nog zijn hammer eraf trekken...

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 21:52

Die kerel moet je voor de rest van zijn leven opsluiten of met een langzame pijnlijke dood laten sterven:S Dat je zo'n idee aleen al in je hoofd krijg omdat te doen :S:S:S

Saschalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 22:10

wat een poedersuiker is die vent zeg wie denkt hij wel dat hij is zoiets doe je een lief katje toch niet aan... om zo iets kan ik dus echt pissig worden he.. ik zal hem zelf eens door de lucht slingeren en hem de onthoofden weet hij zelf hoe dat voelt }> ....!!!!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 22:23

He bah,
vreselijk ziek zulke mensen

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 22:27

omg. zeggen dat het beestje ziek was. daar hebben we dierenartsen voor. Ik heb de filmpjes toch bekenken en zit hier nu gewoon half te huilen, ik zal geen details noemen ze erg... Wat een zwaar zieke vent is dat. Omg :/

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 22:30

Met zulke mensen moeten ze hetzelfde doen als zij met die dieren doen. Maar dan in slow-motion

Of door de ham-slicer halen, met de tenen eerst. Als je zulke dingen doet ben je echt ziek in je kop, en een grote lafbek omdat die beestjes niets terug kunnen doen.
Zulke mensen voelen zich echt geweldig als ze zoiets doen, zo machtig en zo stoer en sterk. De stap naar mensen moorden is niet al te groot vanaf hier.

Een vriend van me is psychiater (geen psycholoog, hij werkt echt met verknipte mensen) en die heeft twee van zulke idioten onder behalndeling. Maar goed dat hij niet mag zeggen wie het zijn

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 22:33

i vind dit echt niet normaal
ik heb een klein stukje gezien en ben nu echt misselijk en dit is niet om aan te zien
ik snap niet dat mensen daar het lef voor hebben zeg b

bahbah

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 22:45

OMG !!!!!!
die mensen moeten echt de rest van hun leven gemarteld worden !!! dat er zulke zieke mensen bestaan echt erg
dat arme katje
k heb een stukje van dat filmpje gezien en ik moest zowat kotsen....omg....dit is echt te erg voor woorden !!!

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 23:00

Ik heb uit respect voor die beestjes maar niet gekeken..

_Miran_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 02:36

Bah,wordt hier zo kwaad van Vreselijk vindt ik dit!
Indertijd toen hier de paardenbeul aktief was, zei
ik altijd tegen mijn man.Als ik hem tegenkom dan
laat mij het werk maar doen en bel jij een half uur later de politie maar .
Gelukkig voor die man is hij me nooit tegengekomen!

Ellebelletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-05 07:38

Het ergste is dat je je dan zo machteloos voelt als je dit soort dingen tegenkomt...we zitten dan met z'n alle te hopen dat hij een flinke straf krijgt..maar zelf zouden we hem wel even onder handen willen nemen..

Ik vind het afschuwelijk en hoop dat deze vreselijke smeerlap hetzelfde zal ondergaan als wat het katje heeft moeten doorstaan...

Ik ben normaal niet zo haatdragend, maar na het zien van dit filmpje en die vent (voor zover je hem zo kunt noemen) ben ik volledig even omgekeerd.
Als je ziet dat hij er een heel spel/show van maakt en er nog lachend bij staat te kijken, en dat hij zo met een pijnschreeuwend diertje om kan gaan, nou dan gaan bij mij de remmen los en zal ik me zeker niet inhouden als ik hem tegen kom!!!

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 08:25

VvdD -> BB

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 09:55

BAH BAH BAH!
gewoon onnozel, zo'n beesie vermoorden!!
WAAR GAAT HET HEEN MET DE WERELD!!
*gaat maar weer opzoek naar leven*

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 14:43

Zo dat is er uit.
Overigens mag je volgens mij niet schelden toch?

Wat een zieke mensen lopen er hier rond zeg, wat heeft dat arme dier dan gedaan dat ie zo word behandelt.
Arm dier.

faxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 17:32

mijn broer kwam net met het verhaal van dit aan zetten. het is zoo zielig dat mensen dit kunnen doen gewoon! en gek ook

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 17:43

Ik las het vandaag in de Tubbantia, want op internet is een jacht geopend op dit levensgevaarlijke ongeleide projectiel. INderdaad walgelijk. Je moet in en in ziek zijn om dit te kunnen doen. Ik heb het filmpje nooit gezien en ik ga het ook niet bekijken. Jammer dat zulke figuren nu nooit eens een keer in mijn handen vallen.....

Waar ik nu nog het meeste bang voor ben, is dat de politie en justitie deze zaak te licht op gaat vatten, terwijl deze figuur echt een gevaar is voor de samenleving. Er moet echt een TBS straf op komen. En natuurlijk moet hij verwerkt worden in de computer, mogelijk heeft hij nog meer op zijn kerfstok. Zou niet de eerste keer zijn bij een dergelijke idioot.

Astragirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 17:47

Bah, hoe is het mogelijk, hoe kun je dit nu doen????
Dan moet je toch echt gestoord zijn.
En te zeggen dat dit in onze provincie gebeurde.
Als ik hem tegenkom hou ik mezelf niet in de hand.
Laatst bijgewerkt door Astragirl op 23-07-05 17:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 17:56

Ik vind echt dat het hoog tijd wordt dat er veel strengere wetten komen.. Ik kan er mee leven dat sommige mensen dieren niet zoveel waarde vinden hebben als mensen (ik ben daar iig niet een van!!!), maar in dat geval moet het maar door de wet bepaald worden dat dieren op zo n manier martelen gelijk staat aan en altijd leidt tot dezelfde behandeling bij mensen door de dader. Als jullie begrijpen wat ik bedoel. Dat er bij een dergelijke dierenmishandelaar een steekje los zit en hij hoogstwaarschijnlijk een algemene bedreiging voor de samenleving vormt, ook al heeft hij (nog) geen mens gemarteld/vermoordt.

Afschuwelijk.

-x- Nouska