Citaat:Op het filmpje is onder meer te zien dat een jong katje door een man wordt rondgeslingerd. Vervolgens probeert hij het inmiddels duizelige katje te onthoofden met een mes dat niet al te scherp is. Na drie keer hakken en snijden bloedt het jonge poesje al stuiptrekkend dood. Daarna zie je een ouder kat (wellicht de moederkat?) aan het dode bebloede beestje likken.
Dat is gewoon te ziek voor woorden, maar dankzij die website hebben ze wel de dader kunnen traseren, maar dan nog. Ze hebben het filmpje niet eens van hun website gehaald, en op Fok.nl (waar het bericht vandaan komt) staat gewoon een link naar het filmpje.
Ik heb echt de pest aan zo'n mensen, hoe kunnen mensen dat aan doen bij dieren (overgens ook bij mensen hoor) die zich niet kunnen verweren. Stuur maar een heel groot katje op ze af, zo een die gelijk de kop van de romp scheurt. Aaah ik ben echt zo voor. Gewoon uit m'n zinnen. Zulke mensen moeten of dood of in een inrichting of in een gevangenis waar ze niks goed tekomt.
Sorry voor mijn reactie maar daar wordt ik zo woedend van!!!