mijn rottweiler alfa heeft echt van die rolbuien,en ik moet zeggen op de foto ziet het er best leuk uit...als je er dan ook nog een heel hard gegrom bij bedenkt is het net een echte beer...zo en klaar is ie..
Hahah die laataste foto ! echt zo van, hehe dat was me t rolletje wel haha grappige foto'sDat mondje ook de hele tijd open
haha ja hij geniet er echt van...(tis een hij... )....en dat muiltje op die laatste foto is zo lief!!
Ahh, lief M'n hondje doet het ook altijd Ligt ie helemaal over de grond te schuren en te kreunen. En dan is ie moe, blijft ie gewoon liggen waar die lag
Super foto's. Vind altijd zoo grappig om te zien als de honden rollen. Vooral de laatste is heel leuk, dat was me een rolletje
Geweldig Mijne rolt ook altijd,ofwel blijft die dan lekker op z'n rug liggen met z'n benen wijd open,ofwel niest ie keihard .
hih wat een leuke fotos en leuke hond natuurlijk mijn hond kan nu ook sinds een week of 2 ook rollen op comando egt lief..
Hahaha, leuke foto's. Die gekke teckel van mij ligt ook graag bij ons in de voortuin in het gras te rollen.