Vorige week heeft hij m'n hamster opgegeten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sylvia schreef:Met water in huis smijten lijkt me niet erg handig
Sylvia schreef:Je mag 'm van mij er best hardhandig uitwerken hoor, ik denk dat ik wel weet op welk topic jij doelt... Maar een kat opsluiten en er een hond op loslaten aan de andere kant van het kooitje vind ik heel wat anders.
Sylvia schreef:Was reactie op ellepel
Sylvia schreef:Sorry Teuntje, maar ik sta een beetje te kijken van je suggesties...
Op zich, die horren is een goeie, maar ergens vind ik het van de zotte dat iemand horren voor zijn raam moet gaan zetten voor ándermans katten.
Posters... Sja. Je maakt jezelf er niet geliefd mee in de buurt en wellicht veroorzaak je heel wat meer ellende. Je verspreid een huisnummer door een buurt... Als er iets gebeurd (willekeurig wat: inbraak, kat vermoord, weet ik wat) dan ben JIJ de hoofdverdachte.
Carnavalsspray? Ik weet het niet hoor, maar op de spuitbussen die je hier overal kunt kopen staat op dat je niet in een afgesloten ruimte mag spuiten en dat het niet voor inname geschikt is. Arm beest... Krijgt eerst een hoop gas binnen en als ie zich vervolgens schoon wil likken krijgt ie nog wat meer vergif binnen. Dat overleeft ie niet, en die kat is niet de schuldige, maar de eigenaresse.
Hondendrollen? Allereerst: hoe wil je die daar neerleggen? Met een zakje door de buurt lopen? En vervolgens je hele tuin verknallen omdat het naar hondenstront stinkt? Daarbij, één van mijn katten is gek op honden. Ze slaapt ook vaak bij onze St. Bernard.
En de laatste suggestie staat garant voor klachten wegens geluidsoverlast...