Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cadish schreef:Wat jammer dat we er geen duren bij mogen
Angelstears schreef:
en ik word het gezeur over dat eeuwige asiel helemaal zat zeg
fluffie schreef:katjes mogen voor 8 weken echt niet bij de mama weg...tis maar dat je het weet
Annelou schreef:Angelstears schreef:
en ik word het gezeur over dat eeuwige asiel helemaal zat zeg
Het punt is dat er ook iets bestaat als castereren en steriliseren.
Want dat vooral op boerderijen veel nesten worden geboren en daarna bij de meeste de kans groot is dat ze gedumpt worden en in het ja dat 'eeuwige asiel' zoals jij dat noemt terecht komen. Want als dat zo door gaat zal het asiel zeker nog eeuwig moeten bestaan.
En poezen kunnen vaak per jaar nestjes krijgen dus tel maar op..
Charmed_One schreef:Als de kittens niet weg raken dan blijven ze gewoon op de boerderij lopen daar niet van, maar t worden er steeds meer
Suusjwah schreef:Altijd weer gezeik he .. Het gaat hier niet over of je je kat laat helpen of niet.. Maar of er iemand nog een katje zoekt??
NathalieW schreef:ik ken er meerderen die de puppy's of kittens met 8 weken weg doen...
Angelstears schreef:ik doelde meer op dat er hier een paar mensen zijn die elke keer zeggen dat mensen hun kittens uit het asiel moeten halen
mensen moeten lekker zelf weten waat ze hun kitten vandaan halen
er zijn zat baasjes die heel goed wel baasjes zoeken voor hun kittens
er zijn er ook die ze naar het asiel brengen
en er zijn er die ze verdrinken
tja mensen zijn hard
maar gratis bij de boer of voor 100 euro bij het asiel, veel mensen weten het dan al snel
en ja ik heb er ook een baan de boer gehaald, een goede kennis van mij
Sylvia schreef:Een opmerking als 'het worden er steeds meer' schiet mij eerlijk gezegt in het verkeerde keelgat... En niet alleen mij denk ik.