Mijn beste vriendje is overleden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Manon_S

Mijn beste vriendje is overleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-05 11:48

Best wel lang geleden is mijn beste vriendje overleden. Ik ben er nog steeds niet helemaal overheen. Het was een Europese Korthaar van 4 jaar. Ik mis hem nog steeds heel erg!! Hij had een wonde aan de bovenkant van zijn been, naast de kont zeg maar. We zijn naar de dierenarts gegaan en heeft het bloed eruit geknepen. We kregen medicijen voor hem die we in zijn bek moesten doen. Toen we thuis waren ging het alweer wat beter. Ik was boven op de computer en mijn broer beneden. Ineens hoorde ik allemaal glazen vallen en me broer riep me van Manon je kat heeft glazen van het aanrecht gegooid! Dus ik weer naar beneden hollen en zag ik daar allemaal BLOED liggen op het aanrecht en mijn kat lag er half dood bij. Wij natuurlijk snel naar de dierenarts. De dierenarts vertelde ons dat ze een bloedonderzoek moesten doen bij Siggy (de kat) dus moesten we naar huis zonder de kat. De dierenarts zou ons opbellen als we hem weer konden ophalen. Even later werden we gebeld door de dierenarts, ze vertelden dat hij nogal achter uit ging en dat we snel moesten komen. Eenmaal bij de dierenarts aangekomen waren we te laat. Hij lag al dood op de onderzoekstafel. De dierenarts vertelde ons dat hij vocht tussen zijn longen had, omdat hij dat wondje had en al die medicijnen werd het hem te zwaar, zijn hard kon het niet meer aan. Hij zou eigenlijk al eerder overleden kunnen zijn, ongeveer 2 dagen eerder, maar dat heeft hij nog vol kunnen houden. De echte oorzaak is nog steeds niet bekent. Nu is hij begraven in het bos.

Natuurlijk mis ik hem nog steeds, maar als hij het had overleefd had hij nog pijn gehad , dus dit is misschien dan toch wel het beste.
Hier een aantal fotos van hem:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

lieskehh

Re: Mijn beste vriendje is overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 11:51

aaah echt kei veel sterkte !!(K)

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-05 11:54

lieskehh schreef:
aaah echt kei veel sterkte !!(K)

Bedankt!!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 11:55

triest om zo je beste vriendje te verliezen
Gelukkig heb je nog welmooie foto's Sterkte hoor!

Cuddie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 12:29

aah.. das niet leuk !.. sterkte ermee.!

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-05 12:55

Bedankt allemaal!!

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-05 15:01

Zijn moeder was voor hem ook nog overleden, ook aan een erge dood. Mijn hond beet haar en toen lag ze even later met een slechte ademhaling op de grond. Ze was ook helemaal uigedroogd en er kwam slijm uit haar mond. Ik had haar nog beloofd dat haar zoon lang en een gelukkig leven zou lijden. Maar mijn belofte heb ik verbroken. Haar zoon is maar 5 jaar geworden, terwijl ze allemal tegen de 20 jaar kunnen worden..

Diana_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 23:29

Manon_S schreef:
Zijn moeder was voor hem ook nog overleden, ook aan een erge dood. Mijn hond beet haar en toen lag ze even later met een slechte ademhaling op de grond. Ze was ook helemaal uigedroogd en er kwam slijm uit haar mond. Ik had haar nog beloofd dat haar zoon lang en een gelukkig leven zou lijden. Maar mijn belofte heb ik verbroken. Haar zoon is maar 5 jaar geworden, terwijl ze allemal tegen de 20 jaar kunnen worden..

je hebt die belofte zeker niet verbroken je hebt goed voor hem gezorgt en het is niet jouw schuld dat je vriendje dood is.. ik wens je heel veel sterkte

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 23:37

Heel veel sterkte hoor !!

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-05 08:22

Diana_14 schreef:
Manon_S schreef:

je hebt die belofte zeker niet verbroken je hebt goed voor hem gezorgt en het is niet jouw schuld dat je vriendje dood is.. ik wens je heel veel sterkte

Bedankt!, maar zo voelt het natuurlijk wel. We dachten dat het ee ngezonde kat was, die eigenlijk alleen maar niesziekte had zijn hele leven, allemaal medicijnen gehaald, gekocht wat dan ook! Niks holp ertegen!!

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-05 08:23

Amethyst schreef:
Heel veel sterkte hoor !!

Bedankt!