Natuurlijk mis ik hem nog steeds, maar als hij het had overleefd had hij nog pijn gehad , dus dit is misschien dan toch wel het beste.
Hier een aantal fotos van hem:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieskehh schreef:aaah echt kei veel sterkte !!(K)
Manon_S schreef:Zijn moeder was voor hem ook nog overleden, ook aan een erge dood. Mijn hond beet haar en toen lag ze even later met een slechte ademhaling op de grond. Ze was ook helemaal uigedroogd en er kwam slijm uit haar mond. Ik had haar nog beloofd dat haar zoon lang en een gelukkig leven zou lijden. Maar mijn belofte heb ik verbroken. Haar zoon is maar 5 jaar geworden, terwijl ze allemal tegen de 20 jaar kunnen worden..
Diana_14 schreef:Manon_S schreef:Zijn moeder was voor hem ook nog overleden, ook aan een erge dood. Mijn hond beet haar en toen lag ze even later met een slechte ademhaling op de grond. Ze was ook helemaal uigedroogd en er kwam slijm uit haar mond. Ik had haar nog beloofd dat haar zoon lang en een gelukkig leven zou lijden. Maar mijn belofte heb ik verbroken. Haar zoon is maar 5 jaar geworden, terwijl ze allemal tegen de 20 jaar kunnen worden..
je hebt die belofte zeker niet verbrokenje hebt goed voor hem gezorgt en het is niet jouw schuld dat je vriendje dood is.. ik wens je heel veel sterkte
Amethyst schreef:Heel veel sterkte hoor!!