We hebben hem inmiddels 12 dagen, hij is van de antibiotica af, en groeit als kool. Goed aangekomen en levendig. Tenen en vingers zijn favoriet, mijn handen en voeten zitten dan ook onder de schrammen.
Toppie van je dat hem/haar zo goed hebt opgevangen en wat een bekkie echt geweldig. Dit kan je je toch niet voorstellen, HET DUMPEN VAN DIEREN? !
Ook wij hebben nu een gedumpte kitten in huis sinds 9 juli. Zaterdag ochtend gingen we de paarden verkampen naar een ander land. we komen de auto uit en ineens hoorde we een gekrijs dat door merg en been heen ging. En ja hoor komt daar zo een klein hummeltje aan gestrompeld op 3 pootjes, van help me nou. We hebben in de wijde omgeving gevraagt van wie dit kitten was, maar niemand miste een kitten. Zijn die dag ook meteen naar de dierenarts gegaan, maar helaas zijn pootje was te opgezwollen voor foto`s. Vandaag 11-7 weer terug gegaan naar de Da voor foto`s, en ja hoor hij heeft een lelijke breuk r/a net boven zijn knie. In overleg met onze DA en de orthopeed horen wij zsm hoe en wat er gaat gebeuren . maar 1 ding is zeker, we knappen dit stumpertje op en hij mag heerlijk hier bij ons blijven
als je foto van hem wilt zien, kijk dan even op onze site onder het kopje ZENITH
Wat een leukerd! Ik heb vast iets gemist, ik wist helemaal niet dat je een adoptiekitten had Een rood/witte kater....... dat wordt vast een dondersteen