zo maak je je hond gelukkig....en jezelf moe ;)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Renske_

zo maak je je hond gelukkig....en jezelf moe ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-05 18:01

jaaa t was weer mooi weer, dussss hond in de auto en rijden maar, naar Lommel(belgie) toe, de Sahara is stukje natuurgebied, lekker rustig, mooooi en je kan er heerlijk zwemmen(tussen de vissen ) met je hond!

bjorn had de digi weer meegenomen, dus is alles ook weer vastgelegd

blake is verslaafd aan lege flesjes als speeltje, en loslaten ho maar uiteindelijk wel natuurlijk maar hij probeert je altijd mee te trekken in het begin
Afbeelding

blake is soms nog een beetje 'oostindisch-doof'dus als er veel aangelijnde honden zijn waarvan de mensen niet willen dat er honden op af komen moet ik mn uiterste best doen om blake te vermaken, dus rennen door t water met zn flesje
Afbeelding

Afbeelding

maar....1 nadeel va het achteruit rennen is dat je niet weet waar je precies gaat staan en laat nou net de grond ineens steil aflopen, dus niet veel later na deze foto viel ik achterover en ging ik koppie onder
Afbeelding

pootje geven en high five etc doet ie ook super, alleen soms wordt ie ongeduldig als je t flesje niet snel genoeg weggooid, en gaat dan je hand 'pakken' met zn poot incl nagels
Afbeelding

zo doet ie t een stuk rustiger
Afbeelding

blake is te snel voor me, lopen in t water is nog flink zwaar haha
Afbeelding

en als je t flesje dan hebt, waar neem je hem mee naartoe.....tuurlijk naar de handdoeken van de baasjes
Afbeelding

het bewijs, deze lompe 'agressieve' ex-asielhond kan heel leuk spelen tussen andere honden en dan zelfs alle andere honden nog negeren ook! (liepen nog 2 labradors, 3 mechelse herders en 2 jacks net buiten beeld )
Afbeelding

ging hier geloof ik proberen om t flesje weer af te pakken
Afbeelding

Afbeelding

het is echt zo'n lieve hond

Afbeelding

deze keer waren de foto's van blake in t water mislukt, deze is van de vorige keer
Afbeelding

hele topic staat hier: viewtopic.php?f=73&t=429998&start=0&st=0&sk=t&sd=a zitten ook echt superlieve foto's bij, met zn pootjes geven en knuffelen enzo

woensdag moet t weer lekker warm&zonnig zijn, dan zijn machie&ronnoz hier, en kunnen we ook met blake gaan zwemmen

mcrielaard

Re: zo maak je je hond gelukkig....en jezelf moe ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 18:09

Haha, echt een leuke hond!
Ik krijg nu ook helemaal zin om te zwemmen, het water ziet er daar nog best helder uit.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 18:38

geweldig leuk om te zien! Ik wou dat dat hier kon. Mijn witte herder is ook zo gek op water maar afgezien van een meertje waar vrijwel alle honden zwemmen maar het is niet echt een strand en het water ziet er ook vrij smerig uit. Ben nu wel jaloers op je

Ontzettend leuk om te zien en je hond maar lol hebben!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-05 18:51

tnx voor de leuke reacties! het water is er idd echt superschoon en helder!
je hebt hier wel meer plaatsen waar je kan zwemmen met je hond, maar deze staat toch wel echt op nummer 1!
hier blijft het allemaal veel schoner, ook het strandje zelf, heb toch het idee dta Belgen nettere mensen zijn dan de nederlanders! want in de bossen in NL stikt het van het zwerfafval en dat is in dit natuurgebied echt amper te vinden gelukkig! ook is dit wel zo ongeveer het schoonste water, wat ook nog eens diep genoeg is om echt te kunnen zwemmen, een ander mooi schoon meer is heel ondiep dus ja dat schiet ook niet echt op en de rest is of vies wsater, of vies strand of het stikt er van de dazen

blake is nu trouwens erg moe, net als bjorn, net ff deze foto's gemaakt

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

echt die hond is geweldig

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 18:57

haha werd je vriend niet wakker van ?

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-05 20:03

haha nee die slaapt overal doorheen al is t inmiddels eigenlijk mn ex maar wonen nog wel in 1 huis, beetje ingewikkeld allemaal

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 20:09

whahaha die foto's van je ex en Blake, best schattig

Maak je woensdag groepfoto's als je weer naar het meertje gaat?

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 09:10

Ik heb echt zoveel bewondering voor je wat je met Blake hebt bereikt! Het was zeker niet makkelijk, maar jullie hebben doorgezet, hardstikke goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 10:06

Leuk spelletje !
Die laatste foto is lief!

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 11:10

Wat een lieve hond
Leuke foto's

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 11:41

Leuke foto's weer! Hij is toch wel een heel groot stuk vooruit gegaan, als ik terug denk aan die verhalen eerst, dat hij je probeerde te bijten (was het geloof ik toch?) en dat hij zo fel reageerde op andere honden. Goed bezig!!

Wat had ik btw trouwens graag jouw lijf gewild haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 12:22

Rens ik ga echt een keertje met je mee, zullen we die gekke roxy ook meteen is watermak maken

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-05 12:32

tnx voor alle leuke reacties

ben ook echt heeeel trots op blake hij werd in t begin alsmaar feller en feller richting andere honden, aan de riem ook echt bijten naar ze, en ook los ging het spelen niet altijd even fijn

maar we hebben hem toch maar steeds vaker losgelaten met andere honden, hij moet toch maar leren om normaal te spelen, hij leek het echt niet te snappen wat ze bedoelden, en daardoor reageerde hij zo naar

de 2 ridgebacks van mn ouders hebben er goed aan meegeholpen, die lopen blake mnl ondersteboven als ie niet ophoudt na een waarschuwing en nu is hij het eerste halfuur erg dol als ie los mag en andere hondne ziet, maar hij gaat er naartoe, even snuffelen en dan vind ie het allang goed, en zeker bij het water, dan vind hij het water leuker dan de andere honden

gister heeft ie een hele tijd met een jack en een grote labrador gespeeld, en echt niets aan de hand

ook is ie naar ons toe hardstike veranderd, steeds braver en zooo relaxed, hij kent zn plek nu, alles is vaste routine geworden voor hem en hij heeft echt zn rust gevonden lijkt wel, is alleen druk met uitlaten lekker door t bos rennen enzo, verder is ie een luie huishond zo'n verschil met een jaartje geleden!!

@ mareska, tnx

@ vonneke, is goed noem maar een dag

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 12:33

Leuke fotos
mijn hondje wil nooit zwemmen

Lisett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 19:25

Mooi beestje, een labrador? (ik wist het niet zeker omdat hij uit het asiel komt) mijn hond houd ook erg van zwemmen maar hij heeft artrose dus dan maakt hij zich te druk en heeft hij weer dagen pijn, zwemmen zit er voor hem niet meer in Wordt echt jaloers als ik jouw foto's zie! Enwat heb jij een fantastisch figuurtje! En je haar is echt mooi, zo lang! (lijk haast wel lesbisch )

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 22:01

Haha hij heeft er echt lol in

Ronnoz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 00:33

Dat word woensdag gezellig Blake is leuk! Woensdag maak ik wel wat foto'tjes

*edit, machie onder ronnoz naam *