bjorn had de digi weer meegenomen, dus is alles ook weer vastgelegd

blake is verslaafd aan lege flesjes als speeltje, en loslaten ho maar

blake is soms nog een beetje 'oostindisch-doof'dus als er veel aangelijnde honden zijn waarvan de mensen niet willen dat er honden op af komen moet ik mn uiterste best doen om blake te vermaken, dus rennen door t water met zn flesje

maar....1 nadeel va het achteruit rennen is dat je niet weet waar je precies gaat staan en laat nou net de grond ineens steil aflopen, dus niet veel later na deze foto viel ik achterover en ging ik koppie onder

pootje geven en high five etc doet ie ook super, alleen soms wordt ie ongeduldig als je t flesje niet snel genoeg weggooid, en gaat dan je hand 'pakken' met zn poot incl nagels

zo doet ie t een stuk rustiger

blake is te snel voor me, lopen in t water is nog flink zwaar haha

en als je t flesje dan hebt, waar neem je hem mee naartoe.....tuurlijk naar de handdoeken van de baasjes

het bewijs, deze lompe 'agressieve' ex-asielhond kan heel leuk spelen tussen andere honden en dan zelfs alle andere honden nog negeren ook! (liepen nog 2 labradors, 3 mechelse herders en 2 jacks net buiten beeld

ging hier geloof ik proberen om t flesje weer af te pakken

het is echt zo'n lieve hond

deze keer waren de foto's van blake in t water mislukt, deze is van de vorige keer
hele topic staat hier: viewtopic.php?f=73&t=429998&start=0&st=0&sk=t&sd=a zitten ook echt superlieve foto's bij, met zn pootjes geven en knuffelen enzo

woensdag moet t weer lekker warm&zonnig zijn, dan zijn machie&ronnoz hier, en kunnen we ook met blake gaan zwemmen