Ik ermee naar de veearts in Prinsenbeek ( hij moest dus eerst mee naar stal) terwijl ie heel de weg klaaglijk zat te mauwen, hij vond de nieuw aangeschafte , speciaal voor deze gelegenheid gekochte reismand met kussentje toch niks.
Bij de veearts aangekomen bleek dat ik t ook nog niet goed had afgesloten, want hij ontsnapte.Ik in paniek die deuren dicht, zodat ie niet op straat terecht zou komen, en hem daarna opgesloten op de wc aldaar.

En het kussentje was natgeplast.
Sanders moest onder narcose,zodat de veearts zijn oog open en schoon kon maken.
Ik dacht dat ie niks had gegeten, maar dat bleek dus van wel want hij spuugde alles onder.
Ook heeft ie gelijk zijn tanden schoongemaakt.Hij denkt dat Sanders stokoud is

Dat kan ook wel want ik haalde hem als oudere volwassen kat 8 jaar geleden al uit t asiel.
Thuis aangekomen heb ik de nog steeds onder narcose liggende Sanders gelijk geheel gekamt }> daar had ik nu gemakkelijk de gelegenheid voor.
Hij zou pas savonds wakker worden ( ik mocht hem eigelijk niet eens mee naar huis nemen maar dat doe ik toch ik laat hem liever niet achter) maar dat werd ie tijdens t kammen al..........Gelukkig want ik vond t maar naar hem zo te zien liggen en controleerde regelmatig zijn ademhaling.
Suf als ie was ( hij viel telkens om) hield ik m vast zodat ie weer kon kotsen.
Na de eerste uren flink suf en veel pijn stikt ie nu van de honger, hij heeft al 2 maaltijdzakjes op.
Hij wil constant bij me zijn.
Ik houd ZO veel van die kat dat t pijn doet.Wie herkent dit?
Hij ligt nu boven te wachten tot ik naar bed kom ( als t te laat word komt ie me altijd halen)
En het was vreselijk hem zo te zien met zijn dichte oog.