Van de week had ik een wat buitengewone rare meelifster. Op weg naar huis had ik de ramen van de auto open ivm de hitte. Want mijn auto heeft de luxe niet van airco Onderweg voelde ik iets over mijn kop waaien maar had geen idee wat het was. Hoorde ik even later een gepiep achterin de auto. En wat bleek juist ja dit dus. Mevrouw of meneer vond het best en vloog rustig op de leuning en bleef zo meerijden tot we thuis waren. Gauw de camera gepakt en dus dit plaatje geschoten. Nou lief he?
haha geweldig! heb gehoord dat dieren soms een boodschap hebben voor je. zo was er laatst een vrouw die een pad voor haar deur vond en die bleef daar zitten wat ze ook deed. Hij liep zelfs naar binnen. Het bleek dat dat een teken is dat er iemand zwanger is in haar familie/vriendengroep. Misschien dat dit vogeltje ook wel een boodschap voor je had. Ik heb ooit eens gehad dat er een vlinder op m'n vinger vloog en daar dus dik een uur heeft gezeten! terwijl ik m'n paard aan het poetsen was en ermee aan het wandelen was enzo... Weet niet wat het te betekenen had, maar misschien wel iets... Kan ook gewoon toeval zijn hoor Alleen is het wel erg bijzonder dat hij zo ver met je meegereisd is