en week geleden was ik op mijn pony Amigo aan het rijden, en toen zag een ander meisje ineens twee babyvogeltjes (musjes) uit hun nest vallen. Toen heeft mijn moeder ze mee naar huis genomen, en voer voor ze gekocht. Ik heb ze Jip en Janneke genoemd. Echt heel schattig, met een klein lepeltje voeren...! Als ze honger hebben doen ze hun bekjes wijd open, zodat je het voer er zo in kan gieten!
Jammer genoeg is Janneke twee dagen later doodgegaan. Jip hebben we toen hernoemd, en heet nu Jippe, anders is het ook zo zielig Jip alleen.

Een paar weken geleden hadden twee vriendinnen van mij een postduif op de manege gevonden, die uitgehongerd was, en doodmoe en niet meer goed kon vliegen. Die hebben we toen ook verzorgd. We lijken wel een vogelopvang! We hebben ook nog een pad gered, die liep midden op de weg, en kwam niet de stoep op, en een hele bange verwaarloosde hond, die heel schuw was, en uigehongerd, en over de weg zwierf. Ik moet nu gaan stoppen, moet naar Amigotjuhh... vindt ik misschien nog wel wat babyvogeltjes!!
Doei Doei!!
P.S: Later komen er nog foto's, maar die heb ik nog niet klaar.