Hoi hoi, ik heb een aantal lieve dieren zal ze hier effe voorstellen
Brenta en BenteBrenta heet in het echt britt, zij en bente zijn als kleine cavia's bij mij gekomen, het zijn stamboek caafjes,
ze zijn nu 14/15 maanden oud.
het zijn rex-cavia's, ondanks de schuwheid van hun zijn ze heel erg lief
Choco Beau-beau en Bibi choco beau-beau[zeg:tsjookoo boo-boo]
en bibi komen uit de konijnenopvang uit kattendijke, eerst heten ze kibi en fibi maar dat vond ik geen leuke namen
Choco beau-beau is chocolade bruin met wit,
Bibi is zilveragouti-wit, het zijn zusjes.
het zijn kortharige caafjes en ze zijn [vind ik dan] de liefste caafjes van de wereld ik heb ze zaterdag[2 juli 2005] opgehaald.
het zijn echte scheetjes en ze piepen echt keihard als je aan komt lopen of als je ze vast pakt
Easy en nuzzel
Nuzzel komt uit een dierenwinkel het is een lief ratje van eind december 2004[zeggen ze uit de dierenwinkel dan]
er zit een japans ras met nog wat in,[een mengelmoes dus zeg maar]
ze is echt supper lief...
ze woont samen met easy een klein ratje van 15 april 2005...
Easy is een lief maar wat schuw ratje het is een grijs/zwart ratje met de kleur berkenhout zoals dat heet. easy is bij mij altijd heel rustig maar ze moet echt niks hebben van andere mensen,alleen ik mag haar optillen en de andere moeten van haar afblijven...[dat denkt ze dan meestal
Scooby mooi en lieve maltheser leeuwtje van 9 jaar,
van scooby kan ik een heel lang verhaal vertellen.... geen wonder want ik ken hem al dat hij 7 maanden was....
Scooby is vroeger heel erg verwaarloosd, hij werd nooit uitgelaten en zat in een heel klein hokje en kreeg eens in de week wat voer en vers water[als het water op was moest hij weer dagen lang wachten tot hij weer wat water kreeg] die man die hem deed slaan en zo is doodgegaan door een auto ongeluk...
op een dag kwam die mevrouw naar me toe en zei: jullie mogen scooby van ons hebben wij gaan verhuizen naar een winkel in het dorp[toen woonden we nog in Burg haamstede]
en toen een week later kregen we scooby...
Scooby was al aan ons gewend om dat hij heel vaak mee ging naar mijn huis daar kreeg hij wat water en hij mocht ook wel eens bij ons logeren voor een paar dagen.[dan kreeg hij gelukkig wel elke dag voer]
Scooby is een echte allemans vriend en vind iedereen aardig. hij laat alles bij zich doen en vind niks ergs...
hij was 3 toen hij bij ons kwam en hij is nu 9 dus hij is al weer 6 jaar bij ons...
scotty
Van scotty weet ik helemaal niks...
we kregen hem van een jongen die Fred heet. hij kwam uit Hulst[Zeeuws vlaanderen]
Scotty moest de hele dag thuis zitten... hij at kattenbrokjes!! en had een bakje vies water staan.
Scotty was nog helemaal niet zindelijk en pieste het hele huis onder
hij woonde volgens die Fred vroeger ook altijd met een maltheser.
maar die vriendin en hij gingen weer uit elkaar en hij nam Scotty mee..
Scotty is de allerbeste vrienden met scooby en Scotty kan echt geen seconde zonder scooby of hij word helemaal gek.
Scotty is doodsbang voor auto's en heeft een grote mond tegen andere honden maar is er ook wel weer bang voor
Scotty is nu ongeveer 3/4/5/6 jaar oud.
Hij piept altijd heel erg en zit vaak buiten dan zit hij een beetje zielig op de stoep
Als jij weet van wie scotty misschien geweest kan zijn... of wat hij in zijn verleden heeft meegemaakt, wil je me dan mailen?
Alvast bedankt