Muisje gered! :)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anneke

Muisje gered! :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-05 11:14

Ben echt blij!

Ik ben zo op de computer bezig, en hoor opeens piep piep!
Ik zoeken, en zie die jonge kat met een muis voor hem op de grond liggen! Ik snel opgepakt, helemaal slap en bewoog amper, ademde alleen heel snel.
Heb hem in mijn handen gehouden, en ben zachtjes in zijn gezicht gaan blazen. Opeens na een poosje blazen staat hij zo op, en begon te lopen in mijn hand. Ik heb hem via het kattenluikje weer buiten gelaten!

Goed hé, leeft ie toch mooi nog!

Al barst het hier van de muizen

kwadraatje

Re: Muisje gered! :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 11:31

Ah wat lief van je
Maar ja het is wel de natuur enzo.

Ik zat gisterenavond ook nog fijn te bokken, kijk ik op, zie ik daar ook een muis zitten,
ik dacht van mezelf dat ik niet bang voor muizen ben, maar mijn reactie was wel meteen de stoel op.
Haha ik heb er een foto van gemaakt, die komt straks wel op FF
En het ergste is dat ze hier nu nog altijd zit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 11:41

Ik denk eerlijkgezegd dat het muisje niet voor niets slap en bewegingsloos op de grond heeft gelegen. Katten zijn ruig in hun spel en het feit dat het muisje ook gewoon over jouw hand liep en niet probeerde weg te komen of te bijten zegt mij dat er iets niet helemaal meer goed was met hem. Zielig, maar helaas, het is de natuur he.

Maar wel lief hoor wat je voor hem gedaan hebt!

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 20:53

Sammm schreef:
Ik denk eerlijkgezegd dat het muisje niet voor niets slap en bewegingsloos op de grond heeft gelegen. Katten zijn ruig in hun spel en het feit dat het muisje ook gewoon over jouw hand liep en niet probeerde weg te komen of te bijten zegt mij dat er iets niet helemaal meer goed was met hem. Zielig, maar helaas, het is de natuur he.

Maar wel lief hoor wat je voor hem gedaan hebt!

Inderdaad.
Euhh.. ja, inderdaad
Jij berichtjesdief!

Niet toevallig een foto gemaakt?

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 20:56

Ik probeer ook altijd de beestjes te redden die mijn kat als cadeautje binnen brengt al weet ik dat ze vaak als nog dood gaan door stress en infectie. Maar ja wie weet huppelt het muisje nu weer vrolijk rond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 19:15

gouda schreef:
Ik probeer ook altijd de beestjes te redden die mijn kat als cadeautje binnen brengt al weet ik dat ze vaak als nog dood gaan door stress en infectie. Maar ja wie weet huppelt het muisje nu weer vrolijk rond.

Ik ook hoor, het is immers altijd te proberen. Daarom vind ik het ook heel lief dat je dit zo gedaan hebt hoor.