Gestoorde kat :+

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bowena_84

Gestoorde kat :+

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-05 08:49

Nou misschien is ie niet gestoord, maar hij is een beetje vreemd .

Ik zal even het verhaal van onze tijger vertellen. Kennissen van ons hadden een wilde kat opgevangen, nu bleek madam dragend te zijn en voor barbara het wist lagen er 4 ukkie's naast. 3 rooie en 1 witte. 1 van de rooie werd pfankuchen (pannekoek) genoemd omdat hij een komisch gezicht had. Dat werd onze tijger.

Nu is tijger altijd al een beetje vreemd geweest.. ziet overal kaboutertjes waardoor ie hyper gaat doen, valt je uit het niets aan en bijt zeer graag en hij kan zelf deuren open maken (dus als we vergeten de voordeur af te sluiten stata die gewoon open als we van een uitstapje terug komen )... heel raar beest maar wel lief.

Nu hoor ik net allerlei vremde geluidjes uit de keuken komen, dus ik denk ga eens op onderzoek uit. Wat blijkt nou, mijn vriend had de kraan aan gezet en meneer tijger ging ernaast zitten, dronk aan de kraan. ok nu is dit niet zo heel bijzonder misschien maar hij duwde ook gewoon zijn kop eronder .. en naar mijn weten houden katten helemaal niet zo van water.. deze dus blijkbaar wel .. heb in een deuk gelegen hij vond t heerlijk...

sorry voor 't lange verhaal maar moest t echt ff kwijt hahahah

issaschar

Re: Gestoorde kat :+

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 13:20

o lief! dat van die kraan doen wel meer katten;) en dat van die deur, katten springen gewoon er hoog op tegen de deurklink;)

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-05 18:15

hahaha ik had dit echy nog nooit mee gemaakt.. hij is echt gestoord. zal binnenkort wel een foto erbij zetten

Lieneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 20:22

mijn kat doet daht ook! vind het ook altijd heeerlijk alsje in een potn laagje waterindoet? gaat ze allemaal inspelen en zelfs inliggen?!
gekke beesten toch afentoe.. ook alsik met n straal van een waterpistool allerlei kanten opga.. moet je m eens erachter aan zien rennen haha zo grapig!

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 17:01

haha gek beest
katten af en toe ook..

Bumego

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 17:05

Hoi hoi,

Dat verhaal ken ik. Ik heb een keer een kat meegenomen bij een diereanrts praktijk waar ik op dat moment werkzaam was. Hij zou eigenlijk euthanasie ondergaan maar ik zag nog best wat in hem, het was zeker haalbaar hem nog een paar prima jaren te geven.
hj had een flinke klap op zn koppie gehad, (vermoedleijk aangereden) en was daardoor zijn evenweicht soms kwijt en zat daarom helemaal onder zijn voer omdat hij er in gevallen was.
Dus ik ging hem wassen in de was bak echt geweldig
Ik had het water op temperatuur gemaakt en hij vond het heeeerlijk hij lag te spinnen en te rollen in het water hij had het helemaal naar zijn zin!

Groetjessss ........