Pup is nu dus inmiddels 8 maanden.
Maar hij vertelde dus dat zijn dochter een tijdje lastig gevallen werd door een jongen en zij wou die jongen even bang maken met de hond resultaat dus dat de riem los ging en die hond dus twee mensen heeft gebeten. Dus of wij de hond op wouden halen!!!!
Hier baal ik toch zo van!!!!

Wij hebben dus bewakingshonden en dit was dus een pup van onze honden, dat zijn honden waar je dus anders mee om moet gaan als met een huishond, maar toch zijn er nog mensen die dat niet begrijpen!!
Voor dat hij de pup kocht hebben we het met hem erover gehad hoe deze honden zijn en dat ze een strakke hand nodig hebben en met de juiste opvoeding heb je hele fijne en sociale honden.
Dus ik zei nou we halen hem wel op, want als die mensen aangifte doen(hun goed recht trouwens) wordt ie straks afgemaakt en dat vind ik niet eerlijk, want ik weet dat het geen valse hond is, hij is gewoon bij de verkeerde baas.
Dus we hebben hem opgehaald en nou echt niet normaal, die hond heeft dus helemaal niks geleerd kan nog niet de commando's zitten, af, blijven echt helemaal niks.
Kortom wij hebben weer een hoop werk om andermans fouten recht te zetten ten koste van de hond.
De volgende keer als we ooit nog pups nemen en verkopen denk ik wel twee keer na aan wie ik ze verkoop!!!
Moest dit eve kwijt ben zo boos