Een superlieve poes, nu 8 jaar oud. We hebben er een kitten bij en sinds die tijd is Freebee niet meer thuis geweest. Dit is nu ongeveer 3 weken geleden. Ik kan wel janken...
oohh wat erg!! Misschien ziet freebee die kitten wel als een soort van concurent? en dat hij daarom wegblijft? Had hij niets waar hij last van had de laatste tijd? katten willen daarom ook nog wel eens wegblijven van huis heb ik gehoord?
Ik hoop voor je dat hij snel weer thuis komt! Sterkte ermee
Gebeurd vaker hoor dat ze weglopen als er een nieuwe kat bijkomt, dan voelen ze zich verstoten, en vriendin van ons heeft precies hetzelfde gehad, maar die hebben hun kat teruggevonden en hebben de kitten weggedaan, toen was er nix meer aan de hand...
Ik weet het niet, misschien is het wel hetzelfde bij mensen als bij dieren, dat ze elkaar niet mogen.. Alleen mensen lopen dan niet weg! Wel poedersuiker joh, succes/sterkte ermee
maar er is nog hoop hoor. Wij vonden onze kat terug naar 2 maand tijdens een hele strenge winter. Ze was zo zwak geworden dat ze niet vlug genoeg was voor mensen en dus hadden mensen haar gevonden en in de garage bij hun gedaan met een klein beetje eten en drinken. Toen hadden ze via via gehoord dat wij een kat kwijt waren..
En rara hoever uit de buurt??? Nog geen 400meter verderop woonde die mensen.. En we hadden echt de hele buurt afgezocht.
Geweldig zeg!!! echt fijn dat ze terug is!! Is ze erg vermagerd?? Of is ze gewoon even op jacht geweest ofzo? In ieder geval ben ik blij voor je dat ze terug is\!!!