Mijn twee katjess

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cecieltje

Mijn twee katjess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-05 23:35

mag ik even voorstellen:

Nemo (toen hij nog klein was)
Afbeelding

en

Lucky (nog steeds klein:P)
Afbeelding

Nemo is 8 maanden oud en Lucky 8 weken.

Nemo hebben we uit het asiel gehaald in Oss. Ik en mijn vriend waren op zoek naar een kitten. Nergens konden we er een vinden we hebben heel wat asiels opgebeld of ze er nog een hadden zitten, maar helaas... tot dat we naar Oss hadden gebeld die hadden nog een lief klein zwart hummeltje zitten. Wij stapten in de auto en zijn gelijk aangereden (1uur rijden!!) aangekomen waren we gelijk verliefd en hebben hem mee naar huis genomen

zes maanden later hebben we Lucky bij een boer vandaan gehaald. Ik was benieuwd of er rond deze tijd meer kittens waren en ik kwam een nest tegen op internet waar 5 kittens opstonden. Ik was gelijk verliefd op een klein wit cypres katje. Ik heb mijn vriend binnen 15 min om kunnen praten en weer zijn we in de auto gestapt en zijn deze keer naar piershil gereden. Daar aangekomen zijn we naar de kittens gaan kijken en hebben we tenslotte degene meegenomen waar ik al verliefd op was.
Op weg naar huis was het krijsen en miauwen, want meneertje vindt het helemaal niet fijn in de auto.
Eenmaal thuis aangekomen had hij al gauw een speelmaatje gevonden die nu de dikste vriendjes zijn! Zie hieronder:

Lucky is niet zo goed in verstoppen...
Afbeelding

grote nemo op de krabpaal
Afbeelding

Eehh nemo is volgens mij niet schoon achter zn oortjes?
Afbeelding

ff stoeien
Afbeelding

Als ze uit hun slaap ontwaken dan roepen ze elkaar door een piepend geluid te maken.. de een word dan wakker en scheurt naar de ander toe en geven elkaar kopjes... vind ik zooo lief

Wat vinden jullie van deze twee katjesss ?

Ferroowtje

Re: Mijn twee katjess

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 23:48

Echt heel erg schattig leuk ook zo'n echt zwarte kat (bijna?) zonder wit

cecieltje

Re: Mijn twee katjess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-05 12:08

hij heeft een wit befje op zijn borst en bij zijn rechter achterpoot een stukje wit (dat moest zwart worden, maar dat is het niet meer geworden) Dus als we hem helemaal kaal scheren en het haar weer laten groeien hebben we misschien opeens een witte kat