Mn oppashondje word waarschijnlijk ingeslapen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_shirley_x

Mn oppashondje word waarschijnlijk ingeslapen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-05 18:51

Ik zal even bij het begin beginnen, anders snappen jullie er ws niks van.

Lang verhaal, maar de moeite om het te lezen!

P. had een vriend B. , ze werd zwaar door hem mishandeld en er zijn daar veel dingen gebeurd, Maar dat is te lang om hier neer te zetten, hij heeft haar een paar keer geprobeerd te vermoorden, en er werd niks aan gedaan, hoeveel aanklachten ze ook indiende.
Ze had een hond, Demi..Die hond heeft daar al zoveel meegemaakt(was er al voor hem), dat ie helemaal doordraaide, hij gromde voortaan naar alles en iedereen, vocht met honden, En was zo bang als iets (vooral van haar vriend)..
P. was eindelijk niet meer bang om van B. af te gaan, en dat deed ze dus..ondertussen was ze zwaar aan de drank gegaan, omdat hij steeds kwam dreigen en ze doodsbang was, en nog het meeste over dat ie dr hond wat aan zou doen, want dat is dr alles.
P. kreeg een nieuwe vriend, en haar Ex bleef dreigen enz. , en zat voortaan 's nachts voor haar deur enz.
's nachts lagen P en haar nieuwe vriend te slapen, en kwam haar ex binnen(had daar gewoon ingebroken), gewoon op hun slaapkamer kwam hij binnen, toen zijn B en P's vriend aan het vechten gegaan, waardoor B(haar ex) van de trap af viel en dood was.
Ik had geen medelijden met degene die dood was, want anders was zij binnenkort al dood geweest, en ws die nacht nog..
Haar nieuwe vriend zit 3 jaar vast(had eigenlijk meer, maar omdat er zoveel aanklachten ingediend zijn was het veel minder..)

P. kon haar rekeningen niet meer betalen, en moest nu 42 dagen vastzitten.
Haar hond zat bij haar moeder van 79, die die gewoon omspringt, en dus zij mijn moeder dat ie wel naar ons kon maar dan moest ie in de schuur, en dan zal er omgewisselt worden met onze hond, omdat haatr hond niet met andere honden overweg kan (Lees: dan word het 1 groot bloedbad).
Dit hadden wij gisteren dus geprobeert, maar ik heb ook nog een zusje van 2.5 dus we wouden het proberen maar het ging echt niet, hij had het konijnenhok helemaal gesloopt om bij het konijn te komen(wat gelukkig niet gelukt is..).
En mijn zusje gooide de deur open, zodat de honden bij elkaar konden..ik trok net optijd de deur dicht, anders was t al te laat..
We besloten dat we de hond terug moesten brengen, maar zij kan er echt niet lang meer mee blijven zitten (ze woont geluikkig bij mij in de straat, dus ik ga er 2x per dag mee wandelen..dan issie ook een stuk rustiger).
Bij mij doet ie gewoon normaal, ik kan m aan..Mijn moeder is er ook echt niet bang voor, maar dadelijk onze hond een keer dood, of dat ie mn zusje bijt..Omdat we ff een logé hadden.

Niemand wil hem hebben, want hij word nu ook echt gevaarlijk, als we er niks voor kunnen vinden word ie ws ingeslapen..
Vind het echt zo banketstaaf voor P. (en de hond), dit is alles wat ze nog heeft, haar nieuwe vriend heeft haar okal in de steek gelaten.
Die 42 dagen die ze vast moet zitten hadden we nog wel vol kunnen houden, maar ws. moet ze daarna ook noh ong. 8 maanden naar een afkickcentrum..

Ik ben er bang voor, dat de hond niet zolang meer te leven heeft (en als we hem weg doen krijgen we er misschien alleen maar problemen mee..
En de hond word er ook echt niet vrolijker mee.

Ik vind het zo'n leuk beest, maar hij vertrouwd gewoon niemand meer..
Mij wel, want ze heeft al wel eens eerder 2 maanden vast gezeten, en toen ging ik er ook 2x per dag mee wandelen..

Ik hoop dat er iets te regelen is, anders zal die ingeslapen moeten worden..Maar misschien is dat ook wel beter, die hond is gewoon voortaan gek, alleen jammer dat dat door zoiets gebeurd, want als ie niet zoveel mee had gemaakt was ie niet zo geweest, en had ie lekker bij ons kunnen liggen, binnen bij onze hond...

Nerwen

Re: Mn oppashondje word waarschijnlijk ingeslapen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 18:59

Wat naar joh

Ik kan van dit soort verhalen altijd heel kwaad worden! Arme, arme hond! Die is weer de dupe...

Ik hoop dat er een cursus o.i.d. is waarmee deze hond geholpen kan worden, anders issie misschien beter af in de hondenhemel

Sterkte hoor!

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-05 19:05

Amethyst schreef:
Wat naar joh

Ik kan van dit soort verhalen altijd heel kwaad worden! Arme, arme hond! Die is weer de dupe...

Ik hoop dat er een cursus o.i.d. is waarmee deze hond geholpen kan worden, anders issie misschien beter af in de hondenhemel

Sterkte hoor!

Een cursus kan de hond niet mee geholpen worden, hij is gewoon voortaan gek..Vind het zo jammer, maar hij heeft zo 5 jaar geleefd dus dit zal echt niet meer veranderen, maar ik blijf hopen dat er nog wat aan gedaan kan worden, ik heb er natuurlijk niks over te zeggen, maar mijn moeder is wel rond aan het bellen enz. (mijn moeder heeft honden gefokt altijd, dus die kent daar wel veel honden van).
Maar ik ben bang dat ookal komt ie bij iemand anders, hij toch ingeslapen word..

Hij heeft ook 2 honden gepakt, en ze wouden m eigenlijk afschieten(Amerikaanse Stafford), maar hij heeft papieren dus dat mag zomaar niet..

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 19:17

Is het een amerikaans stafford?

Wel erg zonde. Ik zou hem wel heeel graag willen maar heb zelf ook honden en kan dat niet hebben hier. Sorry

Maar heb je foto??

Maar wat een erg verhaal zeg!

Perlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 19:25

Damn, zit echt diep na te denken voor je, maar dit is echt moeilijk!
Zat al te denken of hij niet zolang in een pension kon zitten. Maar dat is natuurlijk wel erg duur!
Ik weet niet hoe groot jullie tuin is, maar anders zou je misschien zolang een kennel in de tuin kunnen bouwen. Wel met een dubbele kooi zeg maar, zodat jullie eigen hond er niet bij kan en goed afgesloten. Aan de andere kant kan dat misschien wel stress voor de hond opleveren.
Denk niet dat je er wat aan hebt, maar ik dacht ff 'hardop' denken

Sterkte ermee!

ushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 20:31

Kan ie niet naar een hondenasiel?

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 23:20

ik denk dat ie in het asiel word afgemaakt hoor. Ze zeggen wel hard dat ze honden niet afmaken maar ik ben bang dat ze zulke honden wel afmaken. M'n vriendin heeft stage gelopen in een asiel en daar maakte ze ook 2 honden af omdat die onvoorspelbaar waren en beten.

Als ik op mezelf had gewoon met dit huis had ik hem zo willen nemen want plek hebben we wel. Eventueel onze tuin verbouwen dat hij daar blijft. Maarja moeders he!

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-05 09:04

radnah2 schreef:
Is het een amerikaans stafford?

Wel erg zonde. Ik zou hem wel heeel graag willen maar heb zelf ook honden en kan dat niet hebben hier. Sorry

Maar heb je foto??

Maar wat een erg verhaal zeg!

Het is idd. een Amerikaanse Stafford, Mijn oom heeft een neef van dr, en ze blijkt hele goede papieren te hebben.
Ik heb op dit moment geen foto, als mijn digi weer gemaakt is, en de hond is dr nog maak ik meteen een foto.

Hij is bij mij zo lief hè, maar hij is een beetje onvoorspelbaar, ik ben er gisteren nog mee wezen wandelen, en waar die van is zegt altijd van hij is zo sterk en ik kan m niet houden, en bij mij loopt ie gewoon met een losse lijn mee..
Hij weet gewoon bij wie die het doet

@ Parlina:
Als het nou voor 42 dagen was, hadden we dat wrsch.nog gedaan maar zn baasje moet nog daarna ong. 8 maanden in een afkickcentrum zitten.
Onze hond is Old English Bulldog(net zoiets alss Am. stafford, maar een stukje kleiner..), en die pikt ook niet dat die hond op haar terrein de baas wiol zijn, en gelijk geef ik dr.
Stel hij zou hier in een kooi terecht komen, zou die wrsch nog valser worden

@ Ushi:
naar het asiel.. ..Er is niemand die die hond wil, dan word ie eerst gestirreliseerd, heeft ie een paar dagen pijn, en als niemand hm wel word ie nog ingeslapen..
Ik ga er zolang die er nog zit( ik hoop dat dat nog lang is) iedere dag 2x(als ik het niet haal 1x..) met m wandelen..Anders komt ie al helemaal niet buiten, en dan is ie ook superdruk..

Maarja, hopen dat het goed afloopt..

Radnah2: iedere hond is onvoorspelbaar, je kunt een hond zo gek en vals maken als je wil..Onze hond is zonder stamboom ook verboden, maar die heeft ie wel..
Nou, als je dat beest ziet..GEwoon zo'n sul, maar zo is ie opgegroeid, als die hond daar niet zoveel had meegemaakt, weet ik zeker dat er niks aan de hand was..
Wij hebben ook een Jackrussel gehad, die zo vals als iets was, dat we hem in hadden moeten slapen, omdat onze chagrijnige buurman hem zonodig en schup met een klomp moest geven, daarna kon niemand hem meer aaien en had ioe een kindje uit mijn straat keiahrd gebeten..

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-05 09:50

Ik kom er net vandaan, want ik denk ik ga voor school nog ff met m wandelen..
Hij word heel misschien vanmiddag nog naar het asiel gebracht, is er iemand zonder hond die hem toevallig wil hebben, Hij heeft gewoon vertrouwen nodig..En met kinderen moet je gewoon opletten, want gemeen is ie echt niet..Hij heeft gewoon teveel meegemaakt en moet vertrouwen krijgen..

Als het niet te ver weg is wil mijn moeder hem nog wel brengen..

Ik vind het wel jammer dat ik geen foto heb, het is een beetje een lichtbruine hond met een donkere streep over zijn rug(hebben veel staffords, onze hond heeft het ook..).Hij is dekn ik ong. 60 cm. hoog, en niet heel breed, Ik vind het persoonlijk een erg mooie hond..

Alleen de Stamboom, niemand die hem kan vinden..Als iemand hem neemt worden die natuurlijk toegestuurd!..Als je dat wil, maar dat kan ff duren want zij weet zo ook niet waar ze liggen..Dus dat kan ff duren voordat we die hebben, ze heeft ze iig. wel!
Ik weet niet zeker, maar na mijn idee is ie ong. 4 jaar oud(ik kan er best een stukje naast zitten), 3,5 of 6 zou ook kunnen, maar volgens mij had ze m ong. tegelijk met onze hond, en die word augustus ofzo 5..

Mijn oom heeft de neef van m, dat is ook een erg mooie hond (allen wat groter en breder).

Perlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 10:10

Neemt een asiel zo'n hond zonder stamboom wel aan? Ik meen me te herinneren dat ze dan verplicht zijn om de 'pitbull' te melden. En dan moet ie dus afgemaakt worden.

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-05 12:35

Perlina schreef:
Neemt een asiel zo'n hond zonder stamboom wel aan? Ik meen me te herinneren dat ze dan verplicht zijn om de 'pitbull' te melden. En dan moet ie dus afgemaakt worden.

Hij heeft stamboom, maar die is kwijt..Maar die kun je gewoon opvragen gelukkig .
En misschien word ie nog wel gevonden...Maar je kunt m sowieso opvragen, dus zo'n probleem zal het niet zijn..

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 21:00

Een asiel is al helemaal niks, beter om bach-bloesem te geven ga naar een goede therapuit en met veel geduld kan je nog ver komen.Ik werk al lang met bach_bloesem en heb wonderen gezien.

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-05 22:13

marleen_usar schreef:
Een asiel is al helemaal niks, beter om bach-bloesem te geven ga naar een goede therapuit en met veel geduld kan je nog ver komen.Ik werk al lang met bach_bloesem en heb wonderen gezien.

Idd. ik weet dat een asiel niks is, maar het is niet mijn hond en ik heb er niks over te zeggen..
Hij zal sowieso weg moeten, die vrouw is bijna 80, en kan hem sowieso niet houden, Ze kan bijna niet meer lopen of niks..
Kom er net vandaan, en hij is er(gelukkig..) nog!
Ik weet ook neit meer hoe het verder moet, niemand wil hem hebben, bij ons kan die niet(ik heb geen zin dat onze hond dadelijk zo dood als iets is, want van haar legt ie t af, of gewond of wat dan ook..)
Als wij geen hond hadden was er geen probleem geweest, dan had ie bij ons kunnen blijven zolang als het moet..Ja. er moet idd opgelet worden, want onze hond vertrouwen we nog, maar zij is gewoon niet te vertrouwen (ok geen1 hond is te vertrouwen )Maar dat kan nou eenmaal niet..
Zelfs ons konijn zit niet veilig in een kooi , en het is het konijn van mijn zusje van 2, de vorige eker dat haar konijn dood was was ze 3 weken lang over de zijk, en dat hoeft sowieso niet vind ik..
Al vind ik het echt heel jammer hoor, want ik vind het echt een geweldige hond, bij mij heeft ie nog nooit iets raars gedaan..Ik ben gewoon helemaal gek van het beestje, en dat ben ik altijd al geweest..

Hopen, dat als ie toevallig in een asiel komt, dat iemand hem wil en dat ie goed terecht komt!
Het zijn dure honden (ik geloof dat ze er als pup 2000,- gulden voor heeft betaald), en veel mensen denken van oow die kunnen we ff gebruiken voor de fok, in een asiel word ie iig gestirreliseerd!..Al heb ik veel liever dat ie gewoon bij iemand goeds terecht komt, zonder dat er een asiel bij betrokken hoeft te worden!

Hopen dat er een wonder gebeurd..maar dat geloof ik niet..

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 23:09

Ik zou je heel graag willen helpen maar ik kan helaas niks beloven. Ik zal in iedergeval even rond vragen of iemand nog een hond wil.

Maar ff kort samengevat:
Am. Stafford
3,5 tot 6 jaar is mogelijk (leeftijd)
niet gesteriliseerd/gecastereerd
Is het een teef of reu??
lichtbruine hond
ong 60 cm hoog

Is ff wat makkelijker om te lezen

Owja in welke provincie woon je?? Ik ben heeeeel slecht in topografie dus die plaatsen zeggen me niks :p

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 03:25

en de fokker van deze hond? is die ook benadert? een goede fokker zal ook na jaren zijn pupkopers en gefokte honden bij staan met raad en daad , misschien een adres weten of de hond zelf terug nemen...

ik begrijp dat de hond niet mens agressief is? puur met andere honden een probleem? nou is het gewoon een feit dat veel am staffen, wanneer ze volwassen worden... en dan dus zeker reuen, niet meer met soortgenoten kunnen, zeker vreemde soortgenoten, dus buiten een eigen roedel om, dit is geen vooroordeel over een ras ... dit is gewoon een feit, ik heb zelf ruime ervaring in de am staff wereld.....

erg sneu dit verhaal.... ik hoop dat er een goede oplossing komt, want het asiel vind ik dat zeker niet....

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-05 09:44

radnah2 schreef:
Ik zou je heel graag willen helpen maar ik kan helaas niks beloven. Ik zal in iedergeval even rond vragen of iemand nog een hond wil.

Maar ff kort samengevat:
Am. Stafford
Is het een teef of reu??
lichtbruine hond
ong 60 cm hoog

Owja in welke provincie woon je?? Ik ben heeeeel slecht in topografie dus die plaatsen zeggen me niks :p

Het is een Teef
Ik woon in Noord-Brabant!

Baroen:
Het is altijd goed gegaan met honden, met alles..Maar sinds dat hij daar zo gek werd(haar ex dus), is ie lijkt wel overspannen ofzo geworden.
Hij doet bij mensen helemaal niks, maar je moet wel laten merken dat je de baas bent, en als je dat niet doet heb je best kans dat ie een keer hapt op gromt zoals ik bij die vrouw gehoord heb, maar wat mij opvalt is dat zij hem gewoon echt niet aan kan..Met wandelen sleurt die hond haar hier door heel de straat heen(heb ik gezien), en met mij loopt ie gewoon met een losse lijn mee..
Ik dnek dus, een normaal iemand, waar die gewoon een normaal huishouden, dat er niks aan de hand is..
Maarja, met die honden zal niet zomaar over gaan, ik weet wel dat veel honden het van dr af leggen, want het is echt een bitch..Dus die laat niet winnnen.
Het ligt er dus niet aan dat het een Am. Stafford is, en dat is bij geen1 stafford..Het ligt aan hoe die opgroeit..

de eigenaar is al gebeld, die weet niks, en kan hem daar ook niet gebruiken ofzo

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 09:50

x_shirley_x schreef:
radnah2 schreef:

Maar ff kort samengevat:
Am. Stafford
Is het een teef of reu??
lichtbruine hond
ong 60 cm hoog

Het is een Teef
Ik woon in Noord-Brabant!

Baroen:
Het is altijd goed gegaan met honden, met alles..Maar sinds dat hij daar zo gek werd(haar ex dus), is ie lijkt wel overspannen ofzo geworden.
Hij doet bij mensen helemaal niks, maar je moet wel laten merken dat je de baas bent, en als je dat niet doet heb je best kans dat ie een keer hapt op gromt zoals ik bij die vrouw gehoord heb, maar wat mij opvalt is dat zij hem gewoon echt niet aan kan..Met wandelen sleurt die hond haar hier door heel de straat heen(heb ik gezien), en met mij loopt ie gewoon met een losse lijn mee..
Ik dnek dus, een normaal iemand, waar die gewoon een normaal huishouden, dat er niks aan de hand is..
Maarja, met die honden zal niet zomaar over gaan, ik weet wel dat veel honden het van dr af leggen, want het is echt een bitch..Dus die laat niet winnnen.
Het ligt er dus niet aan dat het een Am. Stafford is, en dat is bij geen1 stafford..Het ligt aan hoe die opgroeit..

de eigenaar is al gebeld, die weet niks, en kan hem daar ook niet gebruiken ofzo

ik had het ook over de fokker... wie heeft deze hond gefokt? , de hond heeft papier dus zal een bij de raad bekende fokker zijn..

je had het zelf over hem (dacht ik?) dus ik dacht ook dat het een reu was, maar goed maakt niet uit, een am staff zal als hij/zij volwassen word zich anders opstellen tegenover soortgenoten,
hoe een staff ook opgroeit...tuurlijk speelt er voor een groot deel mee wat de hond heeft meegemaak enz...

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 13:18

Maar je hebt dus kans dat als de hond in een stabiele omgeving komt en niet meer gestresst is dat hij weet beter om gaat met mensen en honden.

Want wat ik er nu uit begrijp is dat hij gewoon gestresst is en er niet tegen kan. en als hij met jou loopt dat hij minder gestresst is omdat hij het fijn vind om met jou te lopen (sorry heb hij gezet maar denk er maar zij voor )

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 13:21

Ik heb wel grote hoop dat het over gaat met het gedrag tegen honden. Ik ken die hond zelf natuurlijk niet maar geloof er wel in.

Nouja in iedergeval stuk minder word.

Ze moet gewoon een stabiel thuis hebben waar de eigenaar/eigenaresse haar te baas kan en haar een fijn leven laat leiden.

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-05 19:59

baroen schreef:

ik had het ook over de fokker... wie heeft deze hond gefokt? , de hond heeft papier dus zal een bij de raad bekende fokker zijn..

je had het zelf over hem (dacht ik?) dus ik dacht ook dat het een reu was, maar goed maakt niet uit, een am staff zal als hij/zij volwassen word zich anders opstellen tegenover soortgenoten,
hoe een staff ook opgroeit...tuurlijk speelt er voor een groot deel mee wat de hond heeft meegemaak enz...

ik was zo snel aan het typen dat bij de laatste zin van mijn laatste bericht eigenaar staat, in plaats van fokker .
Ik praat btw altijd over hem, bij de merries hier ook ..Maar het is dus een teefje ...
Ik weet zo ook niet wie de fokker is, Maar die is zoals ik gehoord heb gebeld, en wil hem niet hebben..

Ik ben iig net weer met hem (haar ) wezen wandelen, en ze is al helemaal blij als ik aankom..Laat staan als ie mee mag ..
Ik heb nu vakantie dus nu gaat ie als het kan 3x per dag mee, als ik thuis ben en tijd heb ..

Ik ben echt in staat om daar in haar huis met die hond te gaan wonen, heel mn vakantie, de eigenaresse zou het niet erg vinden, maar mijn moeder wil dat gewoon niet(snap ik, ik ben pas bijna 15 ).
Maar dan zou die iig niet weg hoeven, maarja..Na mijn vakantie kan ik daar natuurlijk niet blijven ..
Wij dachten eerst van, we zetten die hond daar in huis, gaan er 3/4x per dag heen (is voor mij ong. 10 minuten fietsen, en als mijn moeder mee kan rijden, doet ze dat ).
Maaaaar...Als ie daar is sloopt ie alles, maar dan ook echt alles ..Dusd dat was ook weer geen oplossing.
Ik wou, dat ie niks bij honden deed, dan had ie hier als het moest nog 3 jaar kunnen blijven zitten, maar zo gaat het echt niet..

Hij heeft idd. een vertrouwd thuis nodig, want bij mij is er ook niks aan de hand..Hij vertrouwd gewoon niet zoveel mensen, en daar geef ik m geen ongelijk in..
Maarja, we zien verder wel..

Het is jammer dat het allemaal zo heeft moeten lopen, de hond is er de dupe van geworden terwijl die nooit iets fout heeft gedaan..

liekjuh1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 20:19

sterkte dr mee

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 20:44

Ahhh nooit leuk ..
Sterkte ermee

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 23:25

Het zou idd een stuk simpeler zijn als ie niks tegen honden deed maarja

Maar in iedergeval veel sterkte ermee!

Diana_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 15:58

Mijn hondje (Marteels leeuwtje) moet ook weg, omdat hij agressief tegen kleine kinderen is. Gisteren hadden we visite met een jongetje van 3, die begint naar de hond te wijzen, en de hond rent grommend op het kind af, ik kon net op tijd de hond grijpen. Gevolg: Mijn hele pols ligt open, bij hapt gewoon net zolang tot je hem van je af trekt. Ik zoek nu dus ook een goed huisje voor hem, omdat het echt niet kan zo.. hij bijt ook op mijn broertje. (hij is vroeger mishandeld, en is dus een beetje gek geworden) Ik heb alles gadaan om hem te houden, ben zelfs een keer 's nachts weg gelopen omdat zijn vorige eigenaar die hem aan ons verkocht had ineens voor de deur stond dat ze de hond terug wou, ben toen door de politie thuis gebracht enz.

dus wie nog een mooi marteels leeuwtje hebben moet, tehuis zonder!! kleine kinderen

Ik weet hoe je je veolt, en ik hoop dat er een oplossing gevonden word, van ik persoonlijk vind de Am. Stafford een erg mooie hond, als we geen hondjes hadden wouden wou hem graag adopeteren.

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 16:43

Diana_14 schreef:
Mijn hondje (Marteels leeuwtje) moet ook weg, omdat hij agressief tegen kleine kinderen is. Gisteren hadden we visite met een jongetje van 3, die begint naar de hond te wijzen, en de hond rent grommend op het kind af, ik kon net op tijd de hond grijpen. Gevolg: Mijn hele pols ligt open, bij hapt gewoon net zolang tot je hem van je af trekt. Ik zoek nu dus ook een goed huisje voor hem, omdat het echt niet kan zo.. hij bijt ook op mijn broertje. (hij is vroeger mishandeld, en is dus een beetje gek geworden) Ik heb alles gadaan om hem te houden, ben zelfs een keer 's nachts weg gelopen omdat zijn vorige eigenaar die hem aan ons verkocht had ineens voor de deur stond dat ze de hond terug wou, ben toen door de politie thuis gebracht enz.

dus wie nog een mooi marteels leeuwtje hebben moet, tehuis zonder!! kleine kinderen

Ik weet hoe je je veolt, en ik hoop dat er een oplossing gevonden word, van ik persoonlijk vind de Am. Stafford een erg mooie hond, als we geen hondjes hadden wouden wou hem graag adopeteren.

een Maltezer dus....