Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amethyst schreef:Wat naar joh
Ik kan van dit soort verhalen altijd heel kwaad worden! Arme, arme hond! Die is weer de dupe...
Ik hoop dat er een cursus o.i.d. is waarmee deze hond geholpen kan worden, anders issie misschien beter af in de hondenhemel
Sterkte hoor!
radnah2 schreef:Is het een amerikaans stafford?
Wel erg zonde. Ik zou hem wel heeel graag willen maar heb zelf ook honden en kan dat niet hebben hier. Sorry
Maar heb je foto??
Maar wat een erg verhaal zeg!
Perlina schreef:Neemt een asiel zo'n hond zonder stamboom wel aan? Ik meen me te herinneren dat ze dan verplicht zijn om de 'pitbull' te melden. En dan moet ie dus afgemaakt worden.
marleen_usar schreef:Een asiel is al helemaal niks, beter om bach-bloesem te geven ga naar een goede therapuit en met veel geduld kan je nog ver komen.Ik werk al lang met bach_bloesem en heb wonderen gezien.
radnah2 schreef:Ik zou je heel graag willen helpen maar ik kan helaas niks beloven. Ik zal in iedergeval even rond vragen of iemand nog een hond wil.
Maar ff kort samengevat:
Am. Stafford
3,5 tot 6 jaar is mogelijk (leeftijd)
niet gesteriliseerd/gecastereerd
Is het een teef of reu??
lichtbruine hond
ong 60 cm hoog
Is ff wat makkelijker om te lezen
Owja in welke provincie woon je?? Ik ben heeeeel slecht in topografie dus die plaatsen zeggen me niks :p
x_shirley_x schreef:radnah2 schreef:Ik zou je heel graag willen helpen maar ik kan helaas niks beloven. Ik zal in iedergeval even rond vragen of iemand nog een hond wil.
Maar ff kort samengevat:
Am. Stafford
3,5 tot 6 jaar is mogelijk (leeftijd)
niet gesteriliseerd/gecastereerd
Is het een teef of reu??
lichtbruine hond
ong 60 cm hoog
Is ff wat makkelijker om te lezen
Owja in welke provincie woon je?? Ik ben heeeeel slecht in topografie dus die plaatsen zeggen me niks :p
Het is een Teef
Ik woon in Noord-Brabant!
Baroen:
Het is altijd goed gegaan met honden, met alles..Maar sinds dat hij daar zo gek werd(haar ex dus), is ie lijkt wel overspannen ofzo geworden.
Hij doet bij mensen helemaal niks, maar je moet wel laten merken dat je de baas bent, en als je dat niet doet heb je best kans dat ie een keer hapt op gromt zoals ik bij die vrouw gehoord heb, maar wat mij opvalt is dat zij hem gewoon echt niet aan kan..Met wandelen sleurt die hond haar hier door heel de straat heen(heb ik gezien), en met mij loopt ie gewoon met een losse lijn mee..
Ik dnek dus, een normaal iemand, waar die gewoon een normaal huishouden, dat er niks aan de hand is..
Maarja, met die honden zal niet zomaar over gaan, ik weet wel dat veel honden het van dr af leggen, want het is echt een bitch..Dus die laat niet winnnen.
Het ligt er dus niet aan dat het een Am. Stafford is, en dat is bij geen1 stafford..Het ligt aan hoe die opgroeit..
de eigenaar is al gebeld, die weet niks, en kan hem daar ook niet gebruiken ofzo
baroen schreef:
ik had het ook over de fokker... wie heeft deze hond gefokt? , de hond heeft papier dus zal een bij de raad bekende fokker zijn..
je had het zelf over hem (dacht ik?) dus ik dacht ook dat het een reu was, maar goed maakt niet uit, een am staff zal als hij/zij volwassen word zich anders opstellen tegenover soortgenoten,
hoe een staff ook opgroeit...tuurlijk speelt er voor een groot deel mee wat de hond heeft meegemaak enz...
Diana_14 schreef:Mijn hondje (Marteels leeuwtje) moet ook weg, omdat hij agressief tegen kleine kinderen is. Gisteren hadden we visite met een jongetje van 3, die begint naar de hond te wijzen, en de hond rent grommend op het kind af, ik kon net op tijd de hond grijpen. Gevolg: Mijn hele pols ligt open, bij hapt gewoon net zolang tot je hem van je af trekt. Ik zoek nu dus ook een goed huisje voor hem, omdat het echt niet kan zo.. hij bijt ook op mijn broertje. (hij is vroeger mishandeld, en is dus een beetje gek geworden) Ik heb alles gadaan om hem te houden, ben zelfs een keer 's nachts weg gelopen omdat zijn vorige eigenaar die hem aan ons verkocht had ineens voor de deur stond dat ze de hond terug wou, ben toen door de politie thuis gebracht enz.
dus wie nog een mooi marteels leeuwtje hebben moet, tehuis zonder!! kleine kinderen
Ik weet hoe je je veolt, en ik hoop dat er een oplossing gevonden word, van ik persoonlijk vind de Am. Stafford een erg mooie hond, als we geen hondjes hadden wouden wou hem graag adopeteren.