Ik ben op zoek naar een echte kattenvriend/leuk gezin die dit mannetje een fijn thuis willen geven!
"Boeddha" is dus 29 april geboren, samen met zijn broertje Darwin. Deze heeft al een nieuw huis. Boeddha is wit met zwarte vlekjes (en een zwarte stip tussen zijn schouderbladen, vandaar de naam Boeddha!). Hij is nu 8 weken oud, volgende week mag hij weg.
Hij is in huiselijke kring opgegroeid samen met zijn zijn broertje, moeder, oom en een hondje.
Boeddha is al 1 keer ingeënt, ontvlooit en 3 keer ontwormd. Hiervoor vraag ik alleen een onkostenvergoeding, dat zal denk ik ongeveer 50 euro zijn.
Hij gaat alleen weg naar een zeer goed adres! Dus naar een huis waar hij lekker buiten kan spelen (hij is geen binnenkatje!) en naar mensen die niet schromen om hem de verzorging te geven die hij nodig heeft (inenting/castratie e.d.) (Nee hoor, ik vind het niet moeilijk om afstand van hem te doen

De poesjes hebben ook een eigen site! Voor meer informatie en een "levensloop" met foto's, zie:
http://groups.msn.com/poesjespippienjoep
Lijkt Boeddha je een leuke kitten, stuur gerust een mailtje of een PB! Het liefst met wat informatie over zijn eventueel nieuw huisje!
Een paar foto's:
2 dagen oud:
Klein he!:
4 weken oud:
Op Candor's shabrakken

Buiten:
Groetjes, Nikki