Goed tehuis gezocht voor kitten, mag bijna weg!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nikkigioa

Goed tehuis gezocht voor kitten, mag bijna weg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-05 17:30

Mijn poes Pippi heeft 29 april haar eerste nestje gekregen, een tweeling! Voor een van deze kittens ben ik nog op zoek naar een nieuw huisje, misschien dat een Bokker interesse heeft?

Ik ben op zoek naar een echte kattenvriend/leuk gezin die dit mannetje een fijn thuis willen geven!

"Boeddha" is dus 29 april geboren, samen met zijn broertje Darwin. Deze heeft al een nieuw huis. Boeddha is wit met zwarte vlekjes (en een zwarte stip tussen zijn schouderbladen, vandaar de naam Boeddha!). Hij is nu 8 weken oud, volgende week mag hij weg.
Hij is in huiselijke kring opgegroeid samen met zijn zijn broertje, moeder, oom en een hondje.

Boeddha is al 1 keer ingeënt, ontvlooit en 3 keer ontwormd. Hiervoor vraag ik alleen een onkostenvergoeding, dat zal denk ik ongeveer 50 euro zijn.

Hij gaat alleen weg naar een zeer goed adres! Dus naar een huis waar hij lekker buiten kan spelen (hij is geen binnenkatje!) en naar mensen die niet schromen om hem de verzorging te geven die hij nodig heeft (inenting/castratie e.d.) (Nee hoor, ik vind het niet moeilijk om afstand van hem te doen )

De poesjes hebben ook een eigen site! Voor meer informatie en een "levensloop" met foto's, zie:
http://groups.msn.com/poesjespippienjoep

Lijkt Boeddha je een leuke kitten, stuur gerust een mailtje of een PB! Het liefst met wat informatie over zijn eventueel nieuw huisje!

Een paar foto's:

2 dagen oud:
Afbeelding

Klein he!:
Afbeelding

4 weken oud:
Afbeelding

Op Candor's shabrakken
Afbeelding

Buiten:
Afbeelding

Groetjes, Nikki

nikkigioa

Re: Goed tehuis gezocht voor kitten, mag bijna weg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-05 14:41

Waarschijnlijk heb ik al iemand voor hem gevonden!

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 19:13

OMG Dat zwarte is ZOOOOOOOOOO lief!!!

karton

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 20:42

Jaaa die zwarte!
Maaar misschien kun je in supermartken wat advertenties plaatsen, rondvragen bij kennisen! Succes

Kruimzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 12:10

Wat een schatjes!!!
Hopen dat je een goed tehuis vind.........jammer genoeg mag ik er geen kat bij......anders had ik er wel 1 gewild......

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-05 10:45

KimBalaa schreef:
Jaaa die zwarte!
Maaar misschien kun je in supermartken wat advertenties plaatsen, rondvragen bij kennisen! Succes

Neee die zwarte blijft!! Dat is mijn eigen Joep! Ik heb inmiddels een goed nieuw baasje voor de kleine gevonden waar hij over 2 weekjes naartoe kan. Maar stiekem vind ik het nu wel heel moeilijk dat ie weggaat....