Vogeltopic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Vogeltopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 14:41

Misschien is dit wel een idee.. Vertel is iets over een jowu kanarie, papegaai, parkiet of apagornis (en alle andere vogels...!!)!

Ikzelf heb een kanarie van een paar jaar oud. Het is een mannetje en hij is geel Hij heet trouwens Piet, hoe orgineel..

Ik had er later 1 bijgenomen, maar die werd ziek en was ook niet bepaald welkom bij Piet z'n voerbak, dus ik neem geen 2de meer. Piet staat nu in de woonkamer, recht boven de computer waar ik nu mee bezig ben.

BTW, hij heeft nu onderhand een jaar een flink gezwel op zijn ''wang''. We durven er niet mee naar de dierenarts, dan krijgt ie toch een hartstilstand van angst..Heeft nog iemand dit probleem?
Laatst bijgewerkt door Percy op 30-06-05 17:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast in normaal Nederlands

skippykeuh

Re: vOgel-tOpiC :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 12:14

hey nee ik heb niet dat probleem ik heb al 2 kanaries gehad en ze zijn alebei achter een paar jaar doodgegaan nu heb ik een grasparkiet flip het is wel een vrouwtje maar dat had ik maar pas een maand later door en ze is blauw en valt altijd aan maar ze is tam

ik heb daar ook een probleem mee ze kan niet meer vliegen alleen "noodlandingen" maken naar beneden vliegen
heeft mischien iemand ook mijn probleem

swoeky

Re: vOgel-tOpiC :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 14:21

ik heb 2 valkparkieten, mannetje en vrouwtje, 1 jaar oud. heten tarzan en jane

1 kanarie, vrouwtje van 2 jaar, heet scoop

1 papegaai, blauwvoorhoofdamazone, mannetje, 10 jaar en heet floris.