Hier kun je wat kwijt over je andere huisdieren . Ikzelf heb een ruwharige tekkel, een poes, een hamster (Guus, zie hamstertopic) en een kanarie. Bij m'n vader is het ook nog een gezellige beestenboel ; daar hebben we 2 poezen, 4 cavia's en 1 konijn. Wat voor huisdieren hebben jullie ?
naja hier komen die van mij 5 konijnen(teigetje,gismo,knabbeltje,snowie en otje) 2 cavia's(zwabbertje en bommelientje) 2 grasparkietjes (zonder naam ) en een hond rakker
Een dikke poedel (1 stuk:P)en hij noemt Beau Kippen(2 stuks)die noemen voorlopig Zwarte weduw en Beul . En we hadden een haan,die is gisteren helaas doodgegaan. En ik had ene duif,pietje,maar die was niet van mij,ik had h'm alleen gevonden en verzorgt tot die beter was.
oke komt ie hou je vast ik heb er best veel hahaha
1 sheltie van 7 jaar shadow 3 katten spoeky van 14 buurman van 2 jaar grumpie van 6 jaar
1 tamme rat van 2 jaar fret 1 chinchilla van 5 jaar goofy 2 konijnen plukkie van 3 jaar en kokkie van 6 jaar 1 tinker d-jee van 3 jaar en ???? vissen in de vijver en twee kikkers
Haha, wat een gezellige beestenboel ! Die van mij heten trouwens; Tekkel-> Anton (ja, erge naam hea; moest voor z'n stamboom ) Poes -> Pluis Kanarie -> Piet (hoe orgineel ) Hamster-> Guus
Ik ga even proberen of ik ook een foto van mijn huisdier kan neerzetten.....Het is een Sheltie genaamd Tommie hij is 8 jaar en erg schattig (niet groot)