Ik heb even een paar foto's gemaakt van mijn hondje Tommie...waar ik helemaal gek op ben! Tommie is een reu van 8 jaar. Hij behoord tot het Sheltie ras. Hij heeft zo'n mooie vacht! IK zou graag willen weten wat jullie van hem vinden....vinden jullie hem ook zo mooi...en graag eerlijke antwoorden...dus(als je dat vind ) mag je ook negatieve kritiek geven...Als jullie willen kan ik nog meer foto's plaatsen> als je dat wilt moet je dat maar zeggen
Jah ik weet het..dat die andere twee klein zijn jet..maar ik kreeg ze niet groter > lukte niet op de een of andere manier! Jah ik weet het..dat die andere twee klein zijn jet..maar ik kreeg ze niet groter > lukte niet op de een of andere manier!Jah ik weet het..dat die andere twee klein zijn jet..maar ik kreeg ze niet groter > lukte niet op de een of andere manier! maar ja..maakt niet uit..
Heel mooi vindt ik m, hij heeft veel uitstraling en die vact is natuurlijk geweldig! Doen jullie daar nog iets aan in de zomer of heeft ie t niet warm?
Thanks..voor de positieve reacties!En mas> Heel veel mensen denken dat je zo'n hond heel erg vaak moet borstelen en verzorgen. Maar schijn bedriegd...de vacht is helemaal niet veel werk. We doen er niks aan in de zomer...en of hij het warm heeft> dat weet ik niet...dat moet je hem vragen !
Ik vind jullie reacties zo leuk... als jullie nog meer foto's willen zien> ik heb nog veel meer ...Ik heb nog geen enkele negatieve reactie gekregen!> jippie..kan ook haast niet, want Tommie is zooo mooi!maar ja, sommige mensen kunnen hem lelijk vinden... sommige mensen denken er gewoon anders over ..en dat is ook helemaal niet erg!
hey wat een scheetje ik heb ook een sheltie shadow van 7 jaar zie mijn topic viewtopic.php?f=73&t=431599 die heb ik net geplaatst toevallig hahaha maar die van jou is ook leuk zeg lief koppie
Mijn hond is een reu (nie gecastreerd) en het is een blue merl hij is nu alweer 5 jaar oud... foto's heb ik wel op http://www.mijnalbum.nl/Album=NTXFFVRY en dan het hondje
[quote="AjTjUh"]Ik heb even een paar foto's gemaakt van mijn hondje Tommie...waar ik helemaal gek op ben! Tommie is een reu van 8 jaar. Hij behoord tot het Sheltie ras. Hij heeft zo'n mooie vacht! IK zou graag willen weten wat jullie van hem vinden....vinden jullie hem ook zo mooi...en graag eerlijke antwoorden...dus(als je dat vind ) mag je ook negatieve kritiek geven...Als jullie willen kan ik nog meer foto's plaatsen> als je dat wilt moet je dat maar zeggen
zo ik heb even weer foto's neer gezet...de andere gingen weg> heel vaag...maar ja nu zijn ze er weer zo ik heb even weer foto's neer gezet...de andere gingen weg> heel vaag...maar ja nu zijn ze er weerzo ik heb even weer foto's neer gezet...de andere gingen weg> heel vaag...maar ja nu zijn ze er weer:D
de site deed ff vaag of zo.... nu word alles dubbel neergezet de site deed ff vaag of zo.... nu word alles dubbel neergezetde site deed ff vaag of zo.... nu word alles dubbel neergezet