deze hond betekend ook altijd zielsveel voor mij.
Stevie heeft nu echt rust gevonden, tis echt een super hond, een vriend voor iedereen, en dat nadat hem zoveel leed is aangedaan door de mens, ik kan er gewoon niet over uit. Stevie word daarbij ook gebruikt als therapeut hond, voor andere honden die nog moeten wennen aan de mens, of katten die moeten wennen aan een hond, tevens begeleid die ook een andere jonge kat die helaas ook blind is geworden.
ook als mensen ergens mee zitten en erg over stuur zijn komen ze vaak even bij stevie uithuilen, dan is het in 3 minuten over. die hond staalt zoveel liefde en rust uit. hier wat fotos van stevie, helaas niet zoveel want hij was niet zo foto geniek vandaag

En hier een paar fotos van aziz, aziz is een turkse hond vandaar ook die naam, die is nu een jaartje of twee en sinds kort na een jaar vertrouwd ze weer een beetje mensen. aziz komt altijd even bij me knuffelen enzo.
een jaar geleden had aziz nog geen haar op de huid en was vel over been. aziz is het zelfde verhaal altijd overal hardhandig weggetrapt geslagen enzo, als ze mensen op straat hoort schreeuwen raakt ze erg in paniek. maar het is echt zon scheetje, als je haar uitlaat, dan geniet de hele buurt mee ze piept dan alles bij elkaar. maar gewoon allemaal van blijdschap.
aziz had dus geen haar omdat ze in nederland aankwam met erge schurft. nu naar een jaar negint het echt een mooie blondine te worden, ze is echt super opgeknapt in die tijd.
aziz, kijk die ogen, tevens een stukje van mijn hand

Tevens was er ook nog een hondje avia, de eerste dag ontstond er gelijk al een grote band met haar. tot onze spijt hebben we haar in moeten laten slapen omdat ze botkanker had.
er loopt overdag nog een hondje rond daar kitta, dat was een pleeghond van haar en die woont nu bij een vriendin.
eerdaags binnen nu en een maand komt er een hond binnen shakira, shakira moet met de hand worden gevoert omdat ze geen onderlip meer heeft, ook lopen er nog een stuk of 5 katten rond.
eerdaags meer fotos en verslagen over pleeghonden en opvang honden.