Hoevaak verschonen jullie als het warm weer is het water? doe het zelf 2 keer per dag, smorgens als ik uit bed kom en laat in de middag. En hoevaak maken jullie ze schoon per week als het warm is? Doe het zelf om de dag, ivm vliegen.
1x per dag water, doe ik altijd hok ook gewoon 1 keer in de week, maar mijn konijn zit ook binnen, dus heeft hij niet zo'n last van de vliegen hij heeft ook nog een soort van wc en die doe ik om de 3 dagen
Met dit weer het water 2x per dag, en ze gaan op een extreem hete dag (zoals bijvb, vandaag of gisteren) even met hun kont in een emmer met water om ze te koelen, vinden die van mij echt heerlijk!
De kooi doe ik ook 1x per week, omdat die van mij ook binnen zitten. De wc wordt op de helft van die week verschoond!
ik doe het water meestal om de dag(hij heeft een fles) en zn kooi 1x in deweek en de plek waar die plast en poept ongeveer om de 3 dagen. die van mij zit ook binnen.
Ik heb een hok waar ze zelf naar buiten kunnen, en daar poepen ze altijd. Ze liggen daar eigenlijk ook altijd en vliegen zijn er bijna niet Water doe ik als het warm is...