Na dagen, weken en maanden op internet te hebben gezocht hebben we eindelijk een kennel gevonden die nog puppies had, en die weg mogen, als wij terug van vakantie komen, eindelijk!

Dus zijn m'n vader, ik en een vriendin van mij naar Sint Oederode gereden, zo'n 1.5 uur van m'n huis af, om die pup te bekijken. Toen wij daar kwamen zagen wij allemaal puppies, een Jack Russel, Beagle, Cocker Spaniels en Page Plus hondjes ( Golden Retrever pups ). Na een tijdje rond te hebben gekeken, kwam de eigenaresse van de kennel naar ons toe, en ging de Beagle pup halen. Hij is nu ong 2 weken oud. Dus zij gaf hem aan ons, hij is echt heel schattig

Hij is een heel klein beetje wit, met bruin en heel veel zwart, maar het zwarte gaat als het goed is nog verkleuren in bruin.
Ik had net een nieuwe mobiel, waarmee je foto's kan maken dus ik metteen foto's maken van die pup ( ze komen binnen kort nog )! Na een tijdje had m'n vriendin hem vast, en gaf hem aan mij, toen kwam ze erachter dat hij had gepoept, maar hij had al alles bij haar gedaan, dus ik had niks meer, wij hadden vette lol daarom. Dus zij snel dr handen wassen, die zaten helemaal onder!

Na een tijdje was hij moe en ging hij slapen

Het is een mannetje en we noemen hem Mik, foto's volgen nog! Jammer genoeg kunne we hem pas over 7 weken halen, omdat we eerst nog op vakantie gaan!

Waarschijnlijk gaan we zondag over een week weer, en dan gaat m'n moeder en broertje ook mee, want die konden gister niet!