leuk. niet dus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

allie_mootje

leuk. niet dus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-05 12:19

hoi,

Nou mijn hond is loops dus die mag niet los anders springt er een hond op of dan loopt ze weg Verdrietig . Wij hebben in het park een hondenuitren plaats en mijn hond heeft erg veel energie (boxer). Dus ik lekker met een balletje gooien in de honden uitren plaats enzovoort gaat harstikke goed.Totdat ik een hond zie lopen die hele tijd om de hondenuitren plaats heen gaat rennen. Wat krijgen we dan? Ik durf de honden uitren plaats niet meer uit. Ik heb daar een uur gezeten.En maar wachten tot de baas kwam van die hond. Komt er uit eindelijk een vrouw met 2 andere hondjes aan ik vraag is deze hond van u? nee dat was ie niet maar wat bleek nou 1 van haar hondjes was ook loops! die vrouw zegt misschien loopt ie wel achter mij aan.en dat deed die hond gelukkig. Zij had wel gelukkig z'n hondje dat je makkelijk kon optillen. Maar onze hond optillen nou dat is z'n 35 kg. Ik heb heel hard gerent naar huis met de hond springt naast me in dit warme weer. Net op de plaats voor, zag ik die hond aan komen. ik heb hem wel gelukkig weggekregen Haha!
Zo heb ik ook weer eens wat meegemaakt Knipoog

kusje

Mars

Re: leuk. niet dus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 14:51

Haha wat een avontuur en dat in die hitte!
Wel vreemd dat die hond zomaar los liep. Kan me voorstellen dat je er flink
van baalde.
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen deze keer.

allie_mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-05 17:20

ja zeker ik zou niet hebben geweten wat te doen als die hond er op was gespronge Nagelbijten / Gniffelen

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 20:46

dat kan voorkomen ja.
een tip: ren nooit weg als er een hond bij je staat die je niet kent of die er gevaarlijk uitziet.
bij mij liep eens een grote hond los.
hij begon te grommen en ik had dus onze puppy bij me.
mijn zus vond het heel erg eng en wou wegrennen maar ik zei dat ze het niet moest doen.
ik loop altijd recht op de hond af.
en veel geluid maken.
de hond rende gewoon weg.

kan best dat het gevaarlijk is maar ik ben nou eenmaal niet bang aangelegd.

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 00:54

vervelend, en stom dat er een hond gewoon los loopt, maar........... jij hebt met je loopse teef niks op een uitlaatplaats te zoeken... stel dat er bv iemand met zijn reu aan was gekomen, die wil daar ook even zijn/haar hond laten rennen.. dan heb je een probleem, loopse teven gewoon alleen aan de riem uitlaten of naar een gebied gaan waar geen andere honden loslopen en heb je dan een goed luisterende hond zou ze daar wel even los kunnen, ik heb zelf 4 teven en 2 reuen dus ik weet waar ik over praat, mijn teven komen niet in een losloop gebied als ze loops zijn... erg vervelend voor reu eigenaren Knipoog

allie_mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-05 09:38

oke dank u voor de tips en ik ga het proberen hoor *o/*