hoi,
Nou mijn hond is loops dus die mag niet los anders springt er een hond op of dan loopt ze weg
. Wij hebben in het park een hondenuitren plaats en mijn hond heeft erg veel energie (boxer). Dus ik lekker met een balletje gooien in de honden uitren plaats enzovoort gaat harstikke goed.Totdat ik een hond zie lopen die hele tijd om de hondenuitren plaats heen gaat rennen. Wat krijgen we dan? Ik durf de honden uitren plaats niet meer uit. Ik heb daar een uur gezeten.En maar wachten tot de baas kwam van die hond. Komt er uit eindelijk een vrouw met 2 andere hondjes aan ik vraag is deze hond van u? nee dat was ie niet maar wat bleek nou 1 van haar hondjes was ook loops! die vrouw zegt misschien loopt ie wel achter mij aan.en dat deed die hond gelukkig. Zij had wel gelukkig z'n hondje dat je makkelijk kon optillen. Maar onze hond optillen nou
dat is z'n 35 kg. Ik heb heel hard gerent naar huis met de hond springt naast me in dit warme weer. Net op de plaats voor, zag ik die hond aan komen. ik heb hem wel gelukkig weggekregen 
Zo heb ik ook weer eens wat meegemaakt
kusje