Me konijn probeerde daar zijn kont schoon te maken wat het niet lukte. Dus pakte ik hem even op. (Door een bbq waren me vriendinnen er en ook een vriendin die graag DA wil worden en zich er voor veel interreseert ik noem der even R.. ) Ik keek bijn zijn kontje en wat ik daar zag zal ik nooit vergete. Er liepe wormpjes wat made bleke te zijn.
R. der konijn had het ook een keer gehad en haar konijn was er aan doodgegaan. En bij mijn konijn kwam ze dus meteen helpen. Ik moest de vlooien kam pakken en veel water. Toen hebben we heel veel made eruit gekamt en veel gespoelt met water. Wat achteraf denk ik zijn redding was.
Vanochtend belde me moeder meteen de DA en om 14.00 moeste we komen. Bij de DA hebben ze hem van achtere geschoren en alle made eruit gehaald. De komende paar dagen moet die binnen blijven vanwege een grootte wond op zijn achterpootje (daar huizde de made in

Nu is die aan het bijkome van de verdoving narcose.
En de komende zomer ze inspuiten met vliegen spray. Het is dezelfde als voor paarde. En ik wil het iedereen als tip geven want dit was heel zielig en pijnlijk voor het konijn.