na aanleiding van het topic waarin mijn hond een kitten heeft gevonden nu een update.
de kitten is zoals ik in het andere topic zei weer terug in het nest gesinaleerd.
gister liep ik de stal op en wat zag ik op de watertank..jawel..een kitten, dit maal een rode. ik hoorde allemaal gemiauw en ben gaan kijken. het was mams lief die de kitt riep. mams had de kittens inmiddels versleept naar de "begane" grond. ik ging een zaklamp halen en verder kijken. bij mams lagen inmiddels: de grijze gevonden, de rode en een grijs tijgertje. ik dol enthousiast dat ik ze eindelijk kon zien en heb meteen foto´s getrokken:
de rode, net gevonden
zo zat ie op de watertank
de vondeling
de grijze tijger...met een beetje bloed op het gezicht wat mams had aangericht (ik was getuige

felle mams
het vervolg....
vandaag ging ik kijken hoe het met ze ging..3 lagen bij mams te drinken...maar er zat een een bij die ik nog niet gezien had

dus ik verder kijken met de zaklamp...zitten er in de put (zo´n 50 cm lager zonder stront of iets erin

de rode en de blauw/grijze houden we sowiso en als we de andere te pakken krijgen (wat vandaag te vergeefs was. heel ik zit onder kratsen) gaan ze naar een kennis van ons waar ze ook de vrijeloop hebben. de 2 die er vandaag "bijgekomen" zijn zijn een zwarte die op mams lijkt en nog een grijs tijgertje.
de zwarte
het vondelingetje nog een keer +:+
vondelingetje aan het drinken
met z´n 3e
de 2 teigertjes en de rode
nog een keer de tijgers
mensen, ik weet dat somige soep oogjes hebben maar zolang ik ze niet te pakken krijg kan ik ze niet schoonmaken...dus als je daar iets over wil zeggen weet je het

dus zo zie je maar weer....alles is nog springlevend en nix geen kater of ander dier die de vondeling heeft meegenomen
groetjes janneke