ik werd vanmorgen wakker en mijn hond ligt bij me op bed, en wil der een kroel geven en ze reageerde haast niet, ze voelde koud aan, koude nek en neus, ik liet der op staan en op mijn hoofdkant liggen en ze staat op, en ze ploft zo weer neer, normaal zoekt ze eerst der plekje voor dat ze gaat liggen, ik ging toen kranten lopen en kwam 2 uur later terug en ben met der gaan lopen, ze is 11 mar ziet en gedraagd zich normaal als een 5 jarige. Nu als een hoogbejaarde ze liep langzaam, hele tijd hijgen, ze plast en poept wel gewoon, toen waren we weer thuis en heb ik er op mijn bed gelegd samen met mij onder de dekens, toen werd ze wat warmer, smiddags zat ze weer te hijgen, en te trillen en nu nog steeds en wordt steeds erger, heb der net weer uitgelaten plast en poept gewoon, nu hijgt ze alsof ze een marathon heeft gelopen, ze drinkte een slokje omdat ik het voor der neerzette en at 2 hondenkoekjes, maar meer wil ze niet, ze ligt daar maar te liggen. Ze kan pas om 7 uur terecht bij de dierenarts, wie weet wat ik ondertussen kan doen of herkent deze symptonen.