Mhepo is Shona (de taal van Zimbabwe) voor Spirit en wind.
Het ging heel erg goed, hij werd wat misselijk tijdens de eerste rit in de auto van de fokker naar stal maar in de bench in mijn bus naar huis viel hij lekker in slaap. Gisteravond was hij heel onbevangen en lief en heeft alles keurig buiten gedaan. We hadden de bench in de slaapkamer gezet voor het geval dat. Om halfdrie ging hij even piepen maar dat was maar kort. Om halfzes werd het toch wat erg dwingend en heeft Nico hem laten plassen. Dat bleek wel nodig ook. Helaas wilde hij daarna eigenlijk wel graag spelen en wij slapen en heeft hij nog een half uurtje gejankt. Verder was hij echt voorbeeldig. Voor een eerste nacht viel het ons echt heel erg mee. Ik heb hem aan buurvrouw voorgesteld vandaag maar die had hem niet eens gehoord. Vandaag heeft hij het schoolplein voor het eerst gezien, dat was wel erg spannend dus hij ligt nu even lekker bij te komen!
Hier zagen we hem voor het eerst in levende lijve, twee weekjes oud was hij toen
Toen hij vier weken was waren wij getuige van zijn eerste echte hapje
Met zes weken hebben we ze ook bezocht en gisteren kwamen we voor de vierde keer maar nu hoefden we hem niet meer achter te laten.
Nog onwetend wat er boven zijn hoofd hangt is hij temidden van broers en zussen een tennisbal aan het slopen

Alleen slapen vond hij wel een plan, hij wil rust als hij daar behoefte aan heeft, als zijn broers en zussen sliepen maakte hij ze echter graag wakker

En daar zit je dan opeens in de kantine van stal bij de baas op schoot
En bij bazin
Het was een vermoeiende dag en het mooie mandje ten spijt, op het kleed ligt veel lekkerder
Ahoewel, in de schoen van bazin ligt het helemaal lekker

Het werd blijkbaar toch wat te benauwd
En na een hele nacht slapen in de bench wil je wel graag spelen de volgende ochtend!
Beetje veel foto's geworden maar ik heb er nog veeeeeeeel meer