knuffelige vogel?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zazoo

knuffelige vogel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-05 22:57

ik heb vandaag buiten een vogel gevonden. hij kan niet vliegen, ik denk gewoon omdat ie te jong is. ik heb m nu in een konijnenhok. hij eet en drinkt nog niet. iemand nog tips hiervoor? ik wil m loslaten zodra ie gewoon kan vliegen en dus niet opgevreten wordt door katten en honden. maar nu mijn eigenlijke vraag: houden vogels van aandacht? hij was heel bang voor me maar net liet ie zich gewoon optillen en toen k m ging aaien deed ie zn ogen dicht en zn koppie omhoog en zn borst n beetje vooruit. het leek wel of ie t lekker vond...

Patricia20

Re: knuffelige vogel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 23:06

als ie te jong is om te vliegen en je wilt hem weer loslaten word ie opgevreten of gaat ie dood van de uitdroging...
het beste kkun je hem naar een opvang brengen voor vogels als dat i nde buurt is ...
anders kun je wat kattenbrokjes weken in warm water ot ze zacht zijn en in zijn bekkie doen achterin(wel opletten vorr zijn tongetje) en met een pipetje water geven anders als ie niet wil eten....
en van dat aaien enz hij zoekt wel warmte denk

Tellie

Re: knuffelige vogel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 23:16

Ligt er natuurlijk wel aan wat voor een vogel is Knipoog niet alle vogels eten vlees bv.