Anneliesss schreef:En mergpijp (soepbot)? Kun je dat wel geven?
Baroen, hoe weet ik nou van watvoor beest het diepvriesbot is dat ik haal bij de konmar en waarop staat *hondenbot* is?
En rauw vlees is toch juist ook slecht vanwege de bacterien ofzo die er in zitten?
Baroen; barfen is prima voor als je het redt, maar hier komt het er echt niet in. Doe je het zelf op z'n barfs?
daarom kun je ook het beste botten halen gewoon bij de slager... dan kun je om iets vragen, zoals bv dragende botten, ellepijp, spaakbeen, zijn erg hard en niet altijd handig om mee te beginnen...
mergpijp kun je wel geven, alleen daar mee uitkijken met de maat, zal niet de eerste zijn waarvan de onder of boven tanden klem komen te zitten 
en nee rauw vlees is dus niet slecht, gekookt of gebakken vlees is slecht ,een hond heeft heel ander maagzuur dan dat wij hebben, bacterien maken daar geen kans, zelfs salmonella krijgt een hond niet, dus kip ( en dan echt alleen rauw, zeker als er bot in zit, want alleen gekookte kipbotjes splinteren !! ) kan je gewoon geven..
hoe bedoel je als je het red?? en ik zeg ook niet dat je moet gaan barfen, ben jij mal, maar de link die ik gaf heet barfplaats , maar geeft ook een boel info puur over bv zo nu en dan een bot...