verzekeren??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bizzylover

verzekeren??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-05 20:18

Clown Ik heb een vraagje zou ik een shetlander verzekeren of niet aan de ene kant denk ik van niet want dat is duurder dan een shet zelf en aan de andere kant van wel ?? help!!

bizzylover

Re: verzekeren??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-05 20:44

???

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 22:37

Verwacht je nou echt in 30 minuten een antwoord?

Gebruik de zoekfunctie eens, vind je snel zat een hele hoop voors en tegens van het verzekeren van paarden...

Juliaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 22:52

He, staat je vraag hier wel goed? Dit topic is toch voor andere beestjes dan paarden en pony's?
Maar antwoord op je vraag: Misschien is het, gezien wat de gemiddelde shet waard is, inderdaad wel een beetje onzin om m daarvoor te verzekeren. (Het is waarschijnlijk geen onoverkomelijke uitgave als je een 'nieuwe' shet wilt kopen als deze onverhoopt doodgaat).
Wel kunnen ziektekosten hoog oplopen als je shet eventueel iets gaat mankeren. Voor ziektekosten verzekeren zou dus voor mij wel een overweging zijn. Maar of je het moet doen... het blijft een lastige afweging! Succes!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 08:32

dit topic staat idd verkeerd, en er is - zoals Sylvia al aangeeft - erg veel te vinden over verzekeren op bokt. Dit topic gaat dus op slot. Verder is een dergelijk ongeduldige reactie nergens voor nodig.