Mijn moeder en in liepen in het park bij ons voor. Tot we de duitse herder zagen, hij liep los. Baas konden we niet vinden, en milas was los. De duitse herder zag Milas, en rende agressief naar hem toe, en Milas merkte net op tijd dat de herder kwam. Milas rende weg, maar de herder had hem al snel te pakken. Milas gilde het uit, en beet van zich af. Maar dat hielp niet. Ondertussen kwam de eigenaar en een vriend van de duitse herder. Hij deed niks!
Milas en de andere hond hadden een "gevecht" ondertussen. Milas wou weg rennen, maar de herder was hem te snel af.
Een andere man riep de herder terug, en de herder greep milas nog 1 keer, en liep weg. Milas had meteen een "gebroken" staart. (hij is eerder gegrepen door een andere herder, en toen had ie een ontstoke staart

Mijn moeder tegen de baas in. Want die hond moet echt aan de lijn! hij is vreselijk agresssieff en meerdere mensen hebben er last van.
Die man stond te lachen, en zei dat we onze hond vast moesten doen.
Ooh ik werd echt kwaad!
Mijn moeder en hij gingen verder met het "gesprek" dat ze hadden. En die man liep weg. De vriend van hem, kreeg ruzie met hem, en gaf ons gelijk! De mannen zijn uit elkaar gegaan. Toen hoorde we ineens "T*ring Wijf!"
dat was bedoeld voor mn moeder...
Milas thuis onderzocht. Niks kunnen vinden... Tot ie op de bank ging,hij bloede.
Wij onze da gebeld, en we konden meteen terecht.
Wat heeft ie nu? Hij is gegrepen bij zn balletjes, en 1 bal daar is een vel af. Zag er pijnlijk uit. Milas kreeg een zalfje en 2 nietjes... door 1 balletje...
Maar hij gaf gelukkig geen kik!
Wie weet of ik nu aangifte kan doen? Meerdere mensen hebben last van deze herder en baas.
xxiezz