Hoe ziet hij mij?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rayorgy

Hoe ziet hij mij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 16:50

Ik heb een kater van 3 jaar oud, genaamt Tijgertje. (Al zeg ik altijd, Tigero-kun ((Kun = japans voor vriend)) )

Ik heb met Tijgertje een super super sterke band, als we bij elkaar kunnen zijn, zijn we dat, hij knuffelt bij mij zoals hij bij niemand anders doet. Echt suuuuper schattig (kan wel is een filmpje maken Knipoog )

Maar laatst, toen rende ik, en Tijgertje rende naast me met me mee, en in eens vloog hij me been aan en rende hij super snel weg. Ik wilde automatisch een tik aan hem terug geven. Maar ik kreeg hem niet op tijd te pakken, en een halve minuut later is hij zoiets allang vergeten, dus heeft het toch geen zin meer om hem te straffen dus ik riep hem weer en liep gewoon weer samen met hem naar huis.
Ik vertelde het aan me moeder en die zei dat het was omdat hij wilde spelen. Dit leek ook best wel op spelen ja, maar hij ziet me dus gewoon dan als een speelkameraad en gelijke. Alleen.. een kat luistert naar de leider toch? En aangezien hij toch wel naar mij luistert ziet hij me misschien ook wel als een leider..

De vraag is dus, als wat ziet Tigero-kun mij nou, als een vriend, leider, gelijke.. Ondergeschikte.. wat?

Hier wat foto's zodat je weet waar ik het over heb:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Djuukiej

Re: Hoe ziet hij mij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 19:59

Ah, Hij denkt ook zo: THE SUNSHINE, I FEEL GOOD .. Tong uitsteken
Leuk beestje zeg Lachen!