Ik weet niet zeker of ze er bang voor is, ze is niet zo heel erg bang aangelegd, en leert snel dat het niet eng is.
Het is meer dat ik niet weet hoe het gaat, hoe he geluid in een vliegtuig is waar de dieren bv zitten etc.
Maar zat idd toch erover te denken aan een eigen kennel om te oefenen, desnoods kan iemand hem van me lenen als die gaat vliegen.
Over de goedgekeurde kennels weet ik, weet jij toevallig waat ik die kan kopen (of 2e hands ook mogelijk?)
En welke maat zou mijn hond moeten hebben (er is zo'n regel w.b.t hond lengte x ?)?
Mijn hond is staand even kijken, 45cm hoog.
Weet iemand trouwens ook of er een aantal kilo's los van je eigen begage voor je hond mee mag? Ik weet namelijk niet w.b.t voer of het daar te koop is bijvoorbeeld.
20 kg bagage voor jezelf, 5 hand, en voor de hond ook nog mogelijk of?
Het is trouwens 2 uur vliegen, maar natuurlijk wel meer tijd w.b.t inchekken en in de kennel zitten etc.
Voor 2 maanden moet het wel, want haar achterlaten in Nederland kan niet, want om haar in een kennel te doen hier vind ik ook niks.
Ze gaat altijd mee met me, het is een werkvakantie (buiten dingen doen) waarbij zij mee kan en het ook erg leuk vind (die wilt het liefst 24/7 buiten zijn en spelen).
Ik heb iig te horen gekregen dat deze maatschappij honden meenemen.