Een Jack Russelpup van bijna acht weken.
Is ze stoer of niet?!?
Hier hadden we haar net opgehaald bij de oude eigenaars:
Ze was keurig gechipt, geent en alles, afgelopen Vrijdag.
Netjes haar paspoortje erbij.
In de auto was ze superbraaf! Onderweg nog een keer gestopt om de beentjes even te strekken:
Lekker met de riem spelen!
Lekker in het hoge gras. Stoer is ze he!
Linet speelt met Sjuul:
Maar ook héél schattig:
In de auto was ze echt super. Ze vind het geweldig om naar buiten te kijken, en was keer op keer verbaasd dat je toch echt niet door glas heen kunt lopen

Toen kwamen we na een erg lange tocht aan bij mijn ouders thuis.
Mijn moeder was het ontvangst comité, maar mijn vader en broertje kwamen ook al snel.
Bij het logeeradres hebben ze speeltjes! Dat is dus wel héél erg leuk!
Die tennisbal kon gewoon al in haar mond! Jammer dat ik daar geen foto van heb.
Sjuultje in haar bench, begint ze al een beetje op een Jack Russel te lijken? Zo met die kromme voorbenen?
Ja, en dan heb je een nieuwe hond, moet je werken 's nachts...
Gelukkig was Linet mee en die wilde wel voor oppas spelen!
Maar ja, kom je 's nachts thuis en dan ligt de oppas te slapen...
Dus ik twijfel nu sterk of ik haar wel moet betalen al die uren

Linet! Heel hartelijk bedankt voor het meegaan, en het oppassen.
Sjuultje is mega aanhankelijk, loopt nu al lekker los mee buiten. Wijkt geen meter van je af. Grote honden? Eerst een beetje wegduikerig, maar als ze dan eigenlijk best wel aardig blijken te zijn komt ze rustig aan kennis maken en gaat ze er aan snuffelen

Ze is ook al behoorlijk zindelijk! Ze heeft nog niks in huis, of in de auto gedaan. Ze wacht keurig tot ze op het gras mag

Het zal vast nog eens fout gaan, maar het gaat wel super zo.
Ook is ze erg ijverig! Ze sjouwt met alles in de ronte, vreet het liefst het haar van mijn hoofd....
Maar ze kan ook heel lief slapen. Gister met uiteten lag ze heerlijk op mijn vaders schoot te slapen

Ik ga even een bakje eten maken, want ook daar is ze gek op.
Ik is blij