hamster drinkt bijna 2 flesjes leeg per dag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

hamster drinkt bijna 2 flesjes leeg per dag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 18:31

Haay,

1 van mijn hamsters drinkt bijna 2 flesje per dag leeg terwijl andere hamsters dat lang niet doen! Hij drinkt dus echt veels te veel. We dachten eerst dat het door het lekken kwam ofzo maar ik heb al zoveel flesjes gehad en het bleef hetzelfde. Weet iemand wat ie mankeert? en moet ik ermee naar de DA?

Patricia20

Re: hamster drinkt bijna 2 flesjes leeg per dag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 18:37

waarschijnlijk likt ie er wel aan maar drinkt hie het niet allemaal op zeg maar..
is de kooi wat natter onder hetdrinkflesje?

anders misschien iets van suiker of zijn niertjes....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 18:39

ja het zaagsel eronder is wel natter ja...zou ie er dan gewoon mee spelen als het ware?

Patricia20

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 18:44

ja denk ik wel dan, als hij gewoon levendig is en goed eet en er gezond uitziet denk ik dat ie er mee speelt ja
(mijn kat drinkt ook zo veel en maakte mij dus ook heel erg ongerust,ik was naar de da geweest en hij heeft alles nagekeken en alles was goed,hij likt zeg maar wel maar slikt niet alles in Knipoog )
snap je hem nog ? Tong uitsteken

Perlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 18:47

Je zou op het stuk onder het drinkflesje een ander materiaal neer kunnen leggen om zeker te weten of dat flesje lekt of niet. En anders kun je er een klein bakje onder doen, waar je hamster dan op kan gaan zitten. Dan weet je iig zeker dat het niet aan het flesje ligt. Maar ik zou hier echt niet te lang mee wachten, moet je echt wel mee naar de DA als blijkt dat ie echt zo veel drinkt.
Goed trouwens dat het je opvalt dat ie zoveel drinkt, veel mensen 'kennen' hun knaagdier denk ik niet zo goed OK dan!