mooie foto's Hebben jullie ze gewoon of doen jullie er ook dingen mee?
xXx mij
Dank je wel. Als je op de naam Gino klikt kom je bij een topic van Gino en kan je lezen dat we naar keuringen gaan. Dit is ook de bedoeling om met Hera te gaan doen aangezien we willen gaan fokken.
Ohhh... ik ben weer verliefd! Ik heb ook altijd een herder gehad maar ik moest haar 2 jaar geleden helaas in laten slapen op 9 jarige leeftijd en mis haar nog iedere dag!
Maar als ik dan weer zo'n mooie pup zie gaat het echt wel weer kriebelen hoor
Ik vind het altijd zooo lief dat ze altijd die oren overeind zetten en dan die kop draaien... Ik wil later ook een Herder, hebben nu een kruising ervan en een labradortje, maar vind Herders stoerder
Geweldig!! Wat een mooie pup Mag ik vragen bij welke fokker ze vandaan komt? Ik heb zelf namelijk een aantal jaren bij de VDH gezeten en ook aan kynologie gedaan. En Gino is ook een mooie herder!! Zij is zeker ook nog vrij jong? Ik heb nu nog 1 herder over, maar ik zit er heel hard over te denken om er nog een Duitse Herder pup bij te nemen. In september van 2002 heb ik mijn grote vriend Quido (zie avatar) verloren . Hij was een langhaar. Degene die ik nu nog over heb is Bayka v. Jabora. Zij is inmiddels ook alweer ruim 9 jaar oud. Veel succes met Hera...