Ik heb 2 hamsters, Amy en Dusty. Nou, het geslacht onbekend maar dat zou niet echt een probleem zijn wat voortplanten zou heel erg moeilijk gaan bij de robo's omdat ze nogal een voorkeur hebben voor de gene met wie ze paren. Als ze elkaar niet mogen zullen ze niet samen paren.
Nou, afijn ik heb die hamster nog geen half jaar.
Een van de twee was heel erg aan het piepen, ik dagt dat hij/zei verkouden was. Nou, na 2 dagen werdt het gepiep als maar erger. Ik dus maar toch even weer in het hok kijken.. Rendt moeder hamster samen met vader weg. Ik schrok me dood. Onder moeder hingen namelijk nog 2 kleine wormpjes. Toen ik verder keek lag er nog eentje. Intotaal had ze 3 jongen. Ik denk dat ze net 1 cm groot waren. Ik om 1 uur s'nachts me moeder roepen. (Hond nog los gebroken achter de katten aan

Nou, afijn we zijn nu 3 weken verder. De baby hamster zijn inmiddels zo'n 3 a 4 cm groot en rennen al als een gek door het hok.
Ongeveer 4 dagen geleden hoor ik weer gepiep. Ik dacht bij mezelf, niet weer he.. Jawel, 5 stuks dit keer! Ik weer me moeder geroepen.
Dus wij bedenken hoe we het allemaal zouden gaan doen, hadden net een nieuw terarium voor de hamsters gekocht zodat ze meer ruimte hadden. maarja. 10 hamsters in een hok zou wel veel worden.
Ik keek vanmiddag in het nest, lagen er nog maar 4 van de 5 kleintjes, ik zoeken.. ligt er tussen het wol in een dood kleintje

Wat zouden jullie hiermee doen..?
xxx mij