Kom ik terug van de paarden vanmidag met mijn moeder zien we de voor deur er helemaal nat uit zien. Wij dachten meteen wat is hier dan gebeurd. Toen zijn we verder gelopen en het stonk zo erg thuis. We hadden vanmidaag ge BBQ en er stond in de grbuiksaanwijzing dta dat ding in 1,5 uur helemaal klaar was en uit was. We hebben om 1 uur ge BBQ en waren om 5 uur weer thuis. Bleek dus dat de BBQ op een of andere manier heeft vlam gevat in de achtertuin! Hele schutting is weg konijnen hok weg konijn dood :'( Echt heel erg! vooral de manier waar op Cristel dus aan haar einde is gekomen! vreselijk ik sta nu nog te trillen. Mijn hond is helemaal gesstresst. Maargoed de brandweer was dus geweest en heeft het konijn uit haar hokje gehaald ze was dus echt dod heb de tranen nu nog in mijn ogen staan. Ik vind het echt zo erg wat er gebeurd is met Cristel arm diertje! Nu hebben we gelukgehad met onze buren en de rest van de mensen uit de woonwijk die blijkbaar van alle kanten met water etc zijn gekomen om het konijn te komen redden, helaas niet gelukt maar wel fijn dat ze het geprobeerd hebben. toe het hokje waar het liefe beest in zat vlam vate heeft mijn broer meteen de brandblusser uit zijn auto gehaal en alles geblust. En toen was de brandweer er pas! Ik hoop dat dit niemand anders overkomt wat het is echt een rot gevoel dat jou konijn van 3 jaar oid zoiets over komt ik voel me zo schuldig omdtas mijn ouders haar in haar buitenhok hadden gedaan terwijl ik in de winter er nog zo had heb tegen gepotersteerd en nu dus niet omdat ik dacht dta ze het nu wel fijn zou vinden. vanochtend heb ik nog een aantal keeren naar haar zitten kijken hoe lekker ze zat te knabbelen aan haar voer.