Lieve Poes, ik zal je missen.....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Supertje

Lieve Poes, ik zal je missen.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 12:32

Vanmorgen mijn lieve poes dood gevonden....
Poes, die vorig jaar bij toeval bij ons kwam. Gedumpt als ukkie van een week of 3-4 oud. Hij was erg ziek en uitgedroogd, en heeft gevochten voor zijn leven.
Poes, die de eerste weken bij ons in mijn nek sliep en me dan piepend wakker maakte als hij honger had. Waarvan we dachten dat hij niet zou kunnen blijven omdat we 3 honden hadden. De honden vonden hem echter geweldig, vooral onze grote reu. Hij sliep bij hem in de mand, tussen zijn voorpoten of op zijn rug.
Lieve kleine poes die al snel alle harten hier veroverde.....

Gisteravond kwam hij niet binnen toen we hem riepen, we hebben overal gezocht. Iedere avond kwam hij gelijk, nu niet. Ook nog buiten op straat gezocht, maar Poes was niet te vinden.
De tuin ging hij anders nooit uit, maar nu dus helaas wel. En die ene keer de tuin uit is hem gelijk noodlottig geworden....
We vonden hem vanmorgen voor het tuinhek, wat niet gelijk aan de weg ligt, hij is dus niet in 1 klap dood geweest. En dat vind ik het ergste.... Hij had een flinke klap op zijn hoofd gehad, 1 kant van zijn gezichtje was gebroken.

Nooit meer lieve kopjes 's morgens, niet meer *miew* om aandacht, geen Poes meer op schoot.
We hebben hem begraven op zijn favoriete plekje in de tuin, en een mooie rozenstruik op zijn grafje geplant.
Ben zo vreselijk verdrietig nu.....

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Myra87

Re: Lieve Poes, ik zal je missen.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 15:19

Aaah, k weet hoe moeilijk het is, veel sterkte Verdrietig

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 16:34

Ahh wat vreselijk zeg! Zo'n lief dier. Ik begrijp het dat je heel erg verdrietig bent.

Heel heel veel sterkte.. Ach gut

NaadFuryo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 16:35

Huilen heel veel sterkte Ach gut

Annemarie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 17:16

Ik weet jammer genoeg ook hoe het is..
Verdrietig
heel veel sterkte.. Ach gut

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 17:23

Ontzettend veel sterkte... Hij heeft zo te lezen wel geboft met zo'n fijn thuis! Wat een mooie foto trouwens die derde, is het uitvergroten waard!

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 17:55

Heel veel sterkte Ach gut

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 19:30

*pinkt een paar tranen weg vanwege je tekst*

Toen die klein was vond ik het al een droppie, des te groter en ouder hij werd, hoe mooier ik hem vond..

Sterkte..! Ach gut Kusje

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 20:50

Wat naar Huilen , ik kan me ontzettend goed voorstellen hoe vreselijk je hem mist. Wij hebben ook een keertje een kat zo gevonden en dat was echt akelig. Sowieso is het al erg om je vriendje ineens kwijt te zijn, maar zo helemaal. Sterkte Ach gut !

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 22:25

Bedankt allemaal....

Het erge is dat ik achteraf weet wanneer hij aangereden is. We zaten 's avonds om een uur of half 1 nog even met zijn allen een spelletje te doen, toen ineens de honden opsprongen en begonnen te blaffen en grommen.
Ze renden gelijk naar Poes zijn mandje en gingen daartegen blaffen en er omheen lopen. Ik dacht dat ze daar iets zagen, een muis ofzo, dus ben gaan kijken. Mandje opgetild, dekentje eruit etc. En de honden bleven maar raar doen.
Ik denk dat ze Poes buiten hebben gehoord (we zaten in de keuken, die ligt tegen de weg aan), en gelijk naar de plek zijn gaan kijken waar hij zou moeten zijn, in zijn mandje.....
Vlak daarna gingen we slapen en dus buiten gaan roepen en gaan zoeken, maar Poes kwam natuurlijk niet.... En aangezien we hem voor het tuinhek hebben gevonden is hij daar nog heen gelopen en leefde hij toen waarschijnlijk nog Verdrietig
Ik heb mezelf inmiddels al wel 100x vervloekt dat ik dáár nou net niet heb gekeken....

xSemmiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 13:18

heel erg veel sterkte Verdrietig

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 16:44

wat vreselijk, was een mooie Poes..
sterkte!