2 dagen geleden werd ik wakker en merkte ik gelijk dat er iets niet klopte, het water niveau van m'n aquarium was zo'n 7 cm gezakt, ik sprint uit bed en ondekte dat m'n pomp de andere kant op was gaan pompen, dus ipv lucht er in, water er uit, ik gauw het probleem verholpen en handoeken op de grond gelegt, gelukkig was het zo'n 26 graden op m'n kamer dus het droogde rap en ik was zo slim (dacht ik)om het lucht slangetje in m'n aqurium, net boven het water te hangen.
Gisteren liep ik m'n kamer binnen, hoor ik een vreemd geluid, zat m'n slak op het stuk waar de bubbels uit komen, dus ik blaas even door m'n slangetje en weg was de slak.
Vanmorgen kom ik uit bed, niet te geloven, het water niveau weer 4 cm gezakt, hoe kan dat nou, ik had het slangetje toch in het aqurium gehangen, maar ik had er natuurlijk niet bij stil gestaan dat wanneer er water in het slangetje loopt het slangetje zwaarder word en er weer uit glijd en wat blijkt het komt gewoon door die slak met een misplaats gevoel voor humor, ik heb nou het slangetje vast geplakt, dus ben benieuwd en anders verban ik hem naar de vijver, vind hij vast niet zo behangelijk