wij vermoeden dat onze poes zwanger is maar weten het niet zeker....Ze is iets aan de dikke kant en heeft ( van de een op de andere dag) behoorlijk dikke tepels gekregen. Is dit een teken?
HaaY,Ja Tepels is inderdaad een teken en dat ze dikker wordt *=).Ik heb nu 3 poezen gezien die dat ook hadden en het was alle 3 bingo!Dus wie weet heb je staks kleintjes*=)
Haha handig topic! wij vermoeden ook dat onze kat zwanger is, want ze is van een hele slanke kat ineens in een dikke veranderd.. en haar tepels zijn ook dikker geworden en ze is niet gesteriliseerd dus, wie weet...
WIj hebben al eerder kleintjes gehad ( in totaal 16 ) Maar bij die katten was het over duidelijk dat ze zwanger waren bij deze is het niet helemaal goed te zien dus vandaar
wil niet mopperend overkomen, maar er zijn al zoveel kleine katjes die een huisje zoeken enz... de asiels zitten weer overvol en helemaal nu het weer mooi weer wordt.. denken jullie daar wel aan?
Ze is ook aan de pil hoor. Maja blijkbaar toch iets mis gegaan. En wat dan nog....Wij zijn de vorige keer ook alle katjes kwijtgeraakt. Desnoods houden we ze zelf. Dit topic was niet bedoeld om dit soort discussies te voeren alleen om advies te vragen.
Ik doe lekker mee... Laat die beesten aub steriliseren, wat heb je aan nog meer (papierloze) katten?
Dus het komt over dat katten alleen gewenst zijn met papieren? Nou die kun je veel moeilijker kwijt...! Altijd zo'n onzin is dat zeg... waarom moet zij nu rekening houden met de fouten van andere katteneigenaren!
Dat zeg ik niet HermesDeux. Maar katten met papieren belanden veel minder snel in een asiel als er goed papier achter zit. Papier of niet, er zitten zoveel katjes in een asiel weg te kwijnen...
En Barreltjuh, de pil is helemaal niet goed Laat dan gewoon steriliseren, is goedkoper én beter voor de kat.
Overigens raak je katten met goede papieren dus echt niet moeilijk kwijt... Plus dat dergelijke kittens heel vaak, zowiezo in eerste instantie, gehouden worden. Zulke katten worden vaak op shows verkocht (althans, de toezegging gedaan).
Laatst bijgewerkt door Sylvia op 27-05-05 16:33, in het totaal 1 keer bewerkt
ja dat was ook wel het plan maar we wilden haar volgend jaar een nestje laten krijgen dus hadden we haar aan de pil gedaan om te zorgen dat het niet jaar niet zou gebeuren vandaar.
daarom zij ik oo kwil niet mopperen en ook geen discussie starten. ik bedoelde het goed, en ik heb het over alle mensen met katten die (STEEDS) nestjes krijgen, omdat er gewoon heel veel kittens worden gedumpt of naar het asiel gedaan of ze laten ze gewoon los buiten lopen, dat wilden ik alleen zeggen en of dat die mensen daar wel aan denken?