Hond in de zon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Hond in de zon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 14:41

Zodra er een spietje zon is wil mijn hond er in liggen. Zo dus ook vandaag. Hij legt zijn eigen kleedje midden in de zon lekker liggen.

Dit bijna kokende lijfje al een paar keer naar binnen gestuurd, en hevig hijgend met de tong op de grond gaat hij dan even op de koude plavuizen liggen, maar na een paar minuten vertrekt hij weer richting zon.

Maf beest, heb hem dus nu boos naar binnen gestuurd en hij ligt mij nu aan te kijken, soms even zachtjes piepen. Vrouwtje is boos en ik mag niet naar buiten.

Hebben jullie nu ook zo raar beest?

kimmie261

Re: Hond in de zon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 14:43

hhah ik heb hier 2 argentijnen die zoeken het warmste plekje op in de tuin en die liggen daar de hele dag in te bakken....

sporen niet helemaal....

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 15:22

Yeps... Zwarte hond, bloedje heet, ligt het liefste in de bakkende middagzon op gloeiendhete tegels...

elisatjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 15:32

whaha ja die van mij ook...mijn husky komt nui net weer naar binnen lopen werd hem denk tog wat te heet maardie kleine jack russel ligt al de hele middag in die hete zon... uhmz of dat nou zo goed voor hem is..??
naja hij vind het denk lekker Haha!
xXx elisa

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 15:33

haha mijn hond ging ook altijd in de zon liggen bakken tot ie zowat hyperventileerde
maf beest...

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 17:21

nou nee, die van mij houd er niet zo van vrees ik. Ze probeert t wel hoor, want t is zo gezellig om bij het baasje op de handdoek te liggen, maar nee, het is toch altijd te warm. De poes vind het daarentegen wél weer heerlijk! Die ligt altijd helemaal lang uit in de zon!