Mijn naam is Flip, Flip Fluitketel voluit. Ik ben een borstelcavia van 1 jaar oud.
Ik eet alles......tomaat, paprika, komkommer, sla, chocola noem het maar op. Vooral chips...als vrouwtje mij vast heeft en ik zit lekker te piepen op haar schoot, dan eet ik graag chips uit haar hand! Geen probleem!
Piepen doe ik altijd als de koelkast opengaat. Sowieso piep ik altijd als vrouwtje mij vast heeft. TV kijken vind ik erg spannend.
Als vrouwtje mijn nageltjes wil knippen of mij wil wassen ga ik hevig in protest. Zeker als ik dwars ben. Ik ben namelijk nogal koppig! Dit resulteert in een nat festijn!!! Ik ga trappelen met mijn pootjes, gooi mijn kont omhoog en pies met een superstraal uit protest!!!!
Vrouwtje heeft al navraag gedaan bij de DA. En als vrouwtje kwaad wil, gaan mijn balletjes eraf......omdat ik een teer diertje ben kan ik in shock raken. Dus heeft vrouwtje besloten te leren leven met mijn protest-gepies......
Dit ben ik op de keukentafel...vrouwtje moet dringend nieuwe foto's maken!

Ben ik niet stoer???

Dit ben ik nog een keer maar nu zie je mijn poezelige oogjes.

Grote Beer ben ik hè?

Als iemand tips heeft voor mijn vrouwtje of patroontjes heeft voor cavia-ondergoed zodat ze droog blijft als ik driftig ben....vrouwtje is er blij mee