vraag....over een rottweiler

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lisa6

vraag....over een rottweiler

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 13:37

heej heej

wie hebben allemaal een rotwieler
als je der 1 hebt zo je dan wat over het karakter willen vertellen en een foto erbij doen??
alvastbedankt

anne

cesara

Re: vraag....over een rottweiler

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 17:46

ambo is tien jaar

het is een liefe rustige hond
toen we haar kregen was ze ongeveer 4 maanden
ze kwam van een boedeij waar zij de baas was over de moeder en haar zusje.

dus toen ze bij ons thuis kwam dach ze ook ik ben de baas.
toen ze binnen kwam snauwde ze meteen ons kooikertje af.
toen hadden we onze anderen rotweiler er bij gehaald die haar ff op de plek had gezet, daarna was het goed. en een paar dagen later spelde alle honden al samen. naar mensen was ze ook dominat als ze ergens geen zin meer in had kreeg je eem snauw.naar een paar maanden was dat er ook uit en hebben we een super hond. die goed waaks is en een lieve schat is.

ze is nog wel ondeugend. altijd als je thuis komt pak ze een kadootje meestal een theedoek en komt je die brengen.
het is echt een super hond maar je moet haar wel de baas zijn.

Afbeelding

Afbeelding

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 23:31

ik heb er 2 en 2 kruisingen.(met rottweiler)...alleen die 2 kruisingen lijken niet op een rottweiler.

dit is de oudste alfa die is nu 8 jaar oud,een echte brombas,als je hem aait gaat hij heel hard grommen,zo lekker vind hij het...
Afbeelding

Afbeelding

en dit is de jongste,donnie,hij is 1 jaar oud,en een vreselijke kroelhond voor iedereen die hem kent,voor vreemden is hij erg afstandelijk,en die kunnen hem niet aaien,dan hapt hij...
Afbeelding

en in actie
Afbeelding

cesara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 10:45

kimmie261 schreef:
ik heb er 2 en 2 kruisingen.(met rottweiler)...alleen die 2 kruisingen lijken niet op een rottweiler.

dit is de oudste alfa die is nu 8 jaar oud,een echte brombas,als je hem aait gaat hij heel hard grommen,zo lekker vind hij het...
Afbeelding

Afbeelding

en dit is de jongste,donnie,hij is 1 jaar oud,en een vreselijke kroelhond voor iedereen die hem kent,voor vreemden is hij erg afstandelijk,en die kunnen hem niet aaien,dan hapt hij...
Afbeelding

en in actie
Afbeelding

echt mooie honden en echt nog het oude typen.
de wat steverige bouw.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 11:32

dank je wel Bloos ,die donnie is nog niet eens uitgezwaard,ik zal nog eens kijken voor wat foto's...

alfa
Afbeelding

met kroepoek oortjes
Afbeelding

en donnie...(is gewoon een lekker ding)
Afbeelding

Afbeelding

en mijn lieve overleden kimmetje... Verdrietig Lovers
Afbeelding

cesara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 11:42

ze zijn echt mooi
fok je ook met ze, zijn wel mooie honden nameljjk en zeker ook heel lief. lopen ze allemaal same de honden?

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 11:51

nee,ik fok er niet mee,alfa heb ik 2 jaar geleden gekregen,en die is gecastreerd,en donnie is nu 1 jaar,en die mag van mij best puppies maken,als iemand daar interesse in heeft...

en mijn oude kimmetje is 1,5 jaar geleden overleden...

ze lopen hier met zijn 6en rond...

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 14:47

Ik heb ook een Rottweiler, Venya van 2.5 jaar. Ze is ontzettend lief, maar ook erg aktief en heeft veel beweging nodig. Ze is ook erg jaloers op mijn andere honden wanneer die aandacht krijgen.

Hier is ze, vandaag:
Afbeelding

Van de winter:
Afbeelding

lisa6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 21:40

wooh echt bedankt voor al jullie leuke reaties

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 21:44

waarom wil je eigelijk foto's??heb je zelf ook een rottweiler??

of vind je ze gewoon mooi??

lisa6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-05 21:41

ik vind ze heel mooi en ik mag een hond maar ben heeeeeel erg aan het twijfelen tussen heder en rotwijler vind ze alle 2 heel moi en alles

cesara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 22:01

lisa6 schreef:
ik vind ze heel mooi en ik mag een hond maar ben heeeeeel erg aan het twijfelen tussen heder en rotwijler vind ze alle 2 heel moi en alles

ik weet niet je zou echt zelf moeten kiezen, maar welk karakter vind je dan het leukste

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 22:23

nou ,het zijn nagal verschillende honden,ik zou zeggen,kijk naar het karakter en niet naar het uiterlijk...

en verdiep je in een herder en in een rottweiler,mar het zijn bijna tegenpolen..

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 22:26

wij hebben ook een Rottweiler (reu) met de naam "Ozzy"
Toch ben ik gekker van Duitse herders eigenlijk, vind Rottweilers wel erg mooi hoor daar niet van!

Afbeelding

Patricia20

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 22:39

mooie honden hoor allemaal Haha!
en met staart vind ik ze nog leuker Haha!
die laatste foto is super mooi zeg!
chicka leek vroeger op een rotje en dachten ze ook dat ze er 1 was.. als je er nu ziet haha Tong uitsteken

lijkt wel he? of leek moet ik zeggen Tong uitsteken
Afbeelding

Mies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 18:50

Onze rottweiler heet Rocky, hij is net 10 jaar geworden. We hebben hem gekregen toen ie 2 maanden oud was... Hij is echt onwijs lief! Hij is wel erg waaks, maar das alleen maar goed! Haha!
Hij is echter wel heel vriendelijk tegen andere mensen, moet altijd aangehaald worden enzo, anders probeert ie zo bij je op schoot te klimmen (en hij weegt bijna 70 kg haha)!
Voordat we Rocky kregen hebben we een teefje gehad, Argo. Zij was op zich heel lief tegen mensen die ze kende, maar tegenover vreemden echt niet te vertrouwen... Ze heeft al eens klanten van onze buren aangevallen (niet ernstig gelukkig!!!) en vanaf toen was het toch echt tijd voor een hek om de tuin... Argo is 8 jaar geworden, ze is overleden aan baarmoederhalskanker.
Maar goed ik vind het echt superhonden, als je ze netjes opvoedt, kun je er echt veel plezier van hebben. Alleen oppassen dus met vreemde mensen...
Heb helaas geen foto van rocky, zal binnenkort ff 1tje maken...

cesara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 10:08

Mies7 schreef:
Onze rottweiler heet Rocky, hij is net 10 jaar geworden. We hebben hem gekregen toen ie 2 maanden oud was... Hij is echt onwijs lief! Hij is wel erg waaks, maar das alleen maar goed! Haha!
Hij is echter wel heel vriendelijk tegen andere mensen, moet altijd aangehaald worden enzo, anders probeert ie zo bij je op schoot te klimmen (en hij weegt bijna 70 kg haha)!
Voordat we Rocky kregen hebben we een teefje gehad, Argo. Zij was op zich heel lief tegen mensen die ze kende, maar tegenover vreemden echt niet te vertrouwen... Ze heeft al eens klanten van onze buren aangevallen (niet ernstig gelukkig!!!) en vanaf toen was het toch echt tijd voor een hek om de tuin... Argo is 8 jaar geworden, ze is overleden aan baarmoederhalskanker.
Maar goed ik vind het echt superhonden, als je ze netjes opvoedt, kun je er echt veel plezier van hebben. Alleen oppassen dus met vreemde mensen...
Heb helaas geen foto van rocky, zal binnenkort ff 1tje maken...

oke leuk ben wel benieuwd naar de foto

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 12:15

wel even wennen zeg al die rotweilers met een straatje eraan Haha! Maar vind het super dat t verboden is te couperen tegenwoordig! Mijn vriend is ook rotweiler gek.. "ooit" nemen wij er ook 1