Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kimmie261 schreef:ik heb er 2 en 2 kruisingen.(met rottweiler)...alleen die 2 kruisingen lijken niet op een rottweiler.
dit is de oudste alfa die is nu 8 jaar oud,een echte brombas,als je hem aait gaat hij heel hard grommen,zo lekker vind hij het...
en dit is de jongste,donnie,hij is 1 jaar oud,en een vreselijke kroelhond voor iedereen die hem kent,voor vreemden is hij erg afstandelijk,en die kunnen hem niet aaien,dan hapt hij...
en in actie
lisa6 schreef:ik vind ze heel mooi en ik mag een hond maar ben heeeeeel erg aan het twijfelen tussen heder en rotwijler vind ze alle 2 heel moi en alles
Mies7 schreef:Onze rottweiler heet Rocky, hij is net 10 jaar geworden. We hebben hem gekregen toen ie 2 maanden oud was... Hij is echt onwijs lief! Hij is wel erg waaks, maar das alleen maar goed!![]()
Hij is echter wel heel vriendelijk tegen andere mensen, moet altijd aangehaald worden enzo, anders probeert ie zo bij je op schoot te klimmen (en hij weegt bijna 70 kg haha)!
Voordat we Rocky kregen hebben we een teefje gehad, Argo. Zij was op zich heel lief tegen mensen die ze kende, maar tegenover vreemden echt niet te vertrouwen... Ze heeft al eens klanten van onze buren aangevallen (niet ernstig gelukkig!!!) en vanaf toen was het toch echt tijd voor een hek om de tuin... Argo is 8 jaar geworden, ze is overleden aan baarmoederhalskanker.
Maar goed ik vind het echt superhonden, als je ze netjes opvoedt, kun je er echt veel plezier van hebben. Alleen oppassen dus met vreemde mensen...
Heb helaas geen foto van rocky, zal binnenkort ff 1tje maken...