onze kleine geitjes gaan altijd op onze varkens staan, de varkens vinden dat helemaal niet erg maar het is toch altijd weer een maf gezicht!ze slapen er zelfs op! en de laatste, van het ene varken over stappen naar het andere varken! maf gezicht he?... !!!
hahahahhaha die beesten misschien door een gebrek aan klimmogelijkheid? (geiten zijn toch klimbeesten, in de kinderboerderij hebben ze meestal takken, en rotsblokken waar ze op kunnen klimmen enzo)
Onze geit deed dat ook toen ons varkentje nog leefde. Ze stuurde het varken zelfs op zo'n plek dat als ze op hem stond de geraniums op kon eten
haha, grappig dat veel mensen dit kennen! er staan genoeg klim mogelijk heden in de wei dus daar ligt het niet aan, ze vinden de varkens gewoon leuker ja!
dat helaas niet bij ons!wel als ik ze aai of achter ze aan ren, das pas een maf gezicht en raar hard geluid! haha )
hahah erg leuk! Geiten zijn echt raar hoor...Ik zag een keer op tv geiten in bomen! (echt waar!!) echt superraar!X
haha, wat grappig, ze gaan nu ook op mijn rug staan! das ook echt een maf gezicht, nu nog iemand vinde die er een foto van wil make!