katten teruggevonden in een ingegraven regenpijp(kat was inmidels al dood) 2 katten levend met strop om terug gevonden, kat met zuur over de rug heen gegooid teruggevonden en een kat met kogeltjes uit een jachgeweer teruggevonden(daarna ingeslapen) de rest gewoon nooit meer terug gezien
en oke het zijn 'maar' katten en meestal waren ze er niet langer da een halfjaar, toch hecht ik me er aan en zeker van een paar katten baal ik nogsteeds goed dat ze weg zijn(oa die wit grijze kater he iris

van een schuwe bange kat veranderde ze in een knuffelkat en sinds precies 2 weken mama van 3 lieve kittens
gisteravond om 0.00 was ze er nog, vamorgen om 8.00 was ze weg en ze is nogsteeds weg

ik hoop dat ze een snelle dood heeft gehad, of heel snel weer terug is, maar ik vrees het ergste, en ga me dan helemala inbeelden hoe ze ergens zit, in paniek omdat ze niet bij de kitten kan en noja je kan je voorstellen hoe een kat ana zn einde komt als ie in een schuin ingegraven regenpijp zit waar ie niet uti kan met onderin water....ik wordt al ziek als ik er aan denk, arm beestje

maagtoed zo trof ik de kittens vandaag aan, keihard piepen en krijsen en alsmaar rondjes lopen in hun doos opzoek naar de moeder....
opzoek naar mama

ze lijken vrij groot maar passen met zn 2en met gemak op je hand....
als iemand weet hoe we er achter kunnen komen wie dit precies doet hoor ik het graag! ik draai die persoon nml graaaag zijn nek om

want zo hoort het er uit te zien!!!
meer foto's: viewtopic.php?f=73&t=408973&start=0&st=0&sk=t&sd=a
(hier waren ze 2 dagen oud)