Maar in iedergeval hier komt de mijne:
Als eerste mijn honden:
Dit is mijn lieve en luie Golden Retriever genaamd Goldy:
En dit is mijn schattige en irritante Yorkshire Terrier genaamd Punky:
De Jack Russel erachter is niet van mij maar van een vriendin!
En als laatste van de honden mijn rustige Newfoundlander genaamd Boekera. We hebben hem uit het asiel gehaald omdat we het zoooooo zielig vonden.

Dan mijn katten. Het zijn allemaal Europees korthaar katten:
Als eerste mijn mooie en lieve kat genaamd Spooky:
Daarna mijn deftige poes genaamd Lady:
En als laatste mijn blinde kat genaamd Bacio:
ff een extra verhaaltje over m'n katten:
Spooky heeft een blaasgruisontsteking gehad en die is geopereerd en is dus nu een "Hetje"

Bacio en Lady hebben we genomen van kennissen omdat die op een apartementje gingen wonen waar geen katten mochten wonen. Bacio heeft 2 jaar geleden een ongeluk gehad (aangereden door een auto) en is grotendeels herstelt maar is wel blind gebleven.

Owke weer verder met de beesten. Als laatste mijn overige beesies:
Als eerste mijn konijn genaamd Angel. Ik had vroeger een konijn maar die was dood gebeten door de burenhond. Nou na een paar jaar wilde ik toch wel heel graag weer een konijn en zag een heeeeeel leuk konijntje in de dierenwinkel (ben niet zo gek op dierenwinkels om daar beesten te kopen maar deze was zoooo leuk). Dus na wat lief kijken mocht ik hem toch en mijn moeder zou hem ophalen na haar werk. Helaas was dat konijntje al weg dus had ze deze meegenomen.

Ik heb dat ze ong 1 jaar was en 2 jaar allebei een keertje een nestje gehad. Bij het eerste nest had ik 4 jonkies en had de 2 vrouwtjes gehouden. Mijn buren wilde de mannetjes wel. Bij het 2de nest had ik er 2 waarvan die ook snel weg waren maar degene die er eentje nam wilde er graag nog een dus heb ik van het vorige nest de andere ook mee gegeven. Als ik ze niet kwijt kon had ik ze zelf gehouden dus er was wel van te voren over gedacht

Van het eerste nest heb ik dus een dochter gehouden en die heeft de naam Blue Eyes en is net als der moeder een schat.
Naast de konijnen heb ik ook nog 5 cavia's:
Als eerste heb ik 2 kruising vrouwtjes gered van de slacht en daarnaast nog 2 Zalmagouti's die ik heb gered van het doorfokken:
Alleen de oudste zalmagouti staat erop want die andere was nog niet geboren of zat nog bij der moeder (zijn al foto's van 1 jaar oud dus weet het eigelijk niet zo goed meer

En ik heb nog een zwart gladhaar cavia mannetje die apart zit. Vorige zomervakantie had ik oppas op de schoolcavia's (niet allemaal hoor) en daarvan was ik verliefd op eentje geworden en die kon goed opschieten met deze cavia. Helaas was de cavia waar ik op verliefd was ziek en overleed later. Ik heb zijn vriendje gehouden als aandenken aan hem

Foto moet ik nog ff zoeken

Daarnaast hebben we nog 5 kippen en 1 haan rond lopen. De haan gaat weer weg maar moet de kippen even bevruchten

En ook nog een voliere met kanaries en nog wat andere vogeltjes:
En om de familie nog compleet te maken ook nog een papegaai. Om precies te zijn een Naaktoog kaketoe genaamd Frodo:
Beetje wazig foto sorry zal kijken of ik nog een andere heb.
En als laatste mijn allerliefste paardje. Deze is de enigste die niet bij huis staat of in huis woont

Sorry voor de vele informatie en foto's maarja wilde ff m'n gang laten zien